Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla gebeurtenissen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik haalde mijn post al weg omdat ik niet te betweterig wil overkomen, maar nu het toch vereeuwigd is, doe ik er maar een schepje bovenop met de conclusie:

Flessenwater is niet gezonder dan water uit de kraan. Maar veel mensen verkiezen de smaak van flessenwater, omwille van het chloorluchtje van leidingwater. Flessenwater is wel veel duurder en de flessen zorgen voor een gigantische afvalberg. Meer afval betekent meer vervuilende stoffen in het milieu wat zowel onze gezondheid als die van onze medemensen bedreigt.

Chloorluchtjes aan het leidingwater heb je in Nederland niet, en toch zijn mensen hier ook zo slim om Bar-le-Duc in pakken te kopen, terwijl het gewoon Utrechts grondwater is.
 
  • Like
Reactions: Alain13
Wat als je echtgenote op de roadtrip heeft horen zeggen van een medereiziger dat er in Frankrijk een merk van plat water (plat water is water zonder bubbels;))wordt verkocht dat zooooo veel gezonder is dan al het andere water dat hier bij ons wordt verkocht, maar wel bijna dubbel zoveel kost. ...:rolleyes:
Dan rij je toch gewoon met de tesla naar Frankrijk om plat water!:cool:

Auchan Roncq ?
Drank is inderdaad véél goedkoper in Frankrijk, en nee, niet alleen wijnen… .
De Coca Cola is daar eveneens stukken goedkoper dan in Vlaanderen.
Wij rijden er 20min over, zal bij jou 'iets' verder geweest zijn… . ;)

Eigen ervaring: koop geen St. Yorre --> is precies visputwater :eek:
 
Dit probeer ik al jaren thuis te verkondigen. Maar op een bepaald moment houdt het op.;)

Zijn al zeker 10 jaar gebruikers van Soda Stream ( voorheen Sodaclub ) waar we 'zelf' spuitwater maken van kraantjeswater.
Doe zelf de test maar, een gekoelde fles leidingwater met spuit is niet te onderscheiden van de Spa of Chaudfontaine varianten.
Gekochte flessen komen maar zelden meer bij ons binnen ( gisteren dus wel… :D ).

Wij hebben de Pinguin die voor ons water zorgt… . ;)

711xV9TvWdL._SL1500_.jpg



Tot zover de bijdrage tot Tesla gebeurtenissen. :D