Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla gebeurtenissen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben slechts 1.74m en zou zodoende heel wat minder indruk gemaakt hebben. (enkel in de breedte maak ik een beetje indruk:wink:)
ik heb er zeker geen probleem mee om mijn fout toe te geven, en was dit ook van plan. Maar de manier dat hij op me af stapte deed me anders beslissen. (naar mijn gevoel in deze situatie nog steeds de beste)

komt er op neer dat je op dat moment uw beste troeven moet uitspelen. die van mij was dus de snellere auto...
 
1a4b9c5323f4d3fc3795e3de1f69d813.jpg


Tesla lampje
 
Iedereen heeft wel eens een off-day... Zo zal de chauffeur van de andere wagen ook wel eens gevloekt hebben toen hij in de ankers moest. Heb het zelf ooit meegemaakt dat ik, al filerijdend, opschuif om een vrachtwagen te laten invoegen. Voor de vrachtwagen ga ik terug netjes naar rechts en zie pas halverwege mijn maneuver een Focus in m'n spiegel. Die had de vrachtwagen wellicht over de invoegstrook ingehaald en ik had die dus niet tijdig gezien. Toen hij voorbijkwam eventjes verontschuldigend mijn hand opgestoken.
Ook al aan de andere kant gestaan. Mister Porsche Cayenne schuift, zonder richtingaanwijzer op naar mijn vak. Even claxonneren. Blijkbaar had ie me echt niet gezien. Ik laat wat plaats en dan schuif ie, deze keer wél gebruikend makend van de richtingaanwijzer netjes op. Dode hoek stuff enzo. **** happens...
 
Vanavond feestje in Loon op Zand van echtpaar uit de straat dat 50 jaar getrouwd is.
Dan zie je, naast je naaste buren, ook wat mensen verder uit de straat.

In de kennismaking (schande eigenlijk dat dat moet als je 200 meter van elkaar woont) was ik gemakkelijk te definiëren. "Oh, met de Tesla".
Scheelt een hoop uitleg over kleur hekken, tuin, precieze lokatie, kenmerken etc.

Eerder meldde ik al dat er een EV Mercedes B klasse in de straat "woont". Deze was er ook. Trots werd gemeld dat daar ook veel Tesla in zit.

Gespreksonderwerp staat al van tevoren vast natuurlijk. Vooral uitleg komende vakantie zonder brandstofkosten naar Hongarije begint harder aan te komen :)
Met groter bereik van een ICE ben ik tegenwoordig snel klaar. Dat moeten ze wel hebben want voor elke druppel benzine moeten ze speciaal naar een benzinepomp rijden terwijl wij dat gewoon thuis hebben en de tank wordt gevuld terwijl wij slapen.
 
Blijft leuk, mensen die compleet omgedraaid in de auto zitten om je voiture te bekijken en te raden wat voorn merk het is. Dat is geen uitzondering hier in Frankrijk! Al lang niet meer meegemaakt in NL, maar hier kan t niet op. Motoren die massaal de duim geven (dacht ik tenminste [emoji6]), auto's die naast je blijven kleven en vele praatjes. En dan zijn we er nog maar net... Ook aan de Supercharger een paar leuke gesprekjes met Noren, Denen en Fransen.
We genieten ervan. Au revoir!
 
En dat post je ná het feestje?
Zou zeker niet opvallen mochten er plots 10 Tesla's van forum leden in de straat staan... :wink:

Ha, het feestje was niet in de straat maar in, wat we zo mooi noem(d)en, een "uitspanning".

Het "tig-Tesla's in de straat moment" hebben we hier al gehad toen we de spontane taart-aktie voor de SeC's in december vanuit mijn huis lieten starten :)
 
Vandaag mijn CHAdeMO adapter opgehaald bij SeC Den Haag.

Staan bijna alle kleuren (behalve wit!) op een rij voor de SeC :biggrin:
c-2cgNDlWiUSbErPbZl8YL7D4iUtfQOSujGDNW7OR3U,FQgY7LT0a53yNwKy1V9h5F6LF2ru0KbS1wl_THqc_ro.jpeg


Nieuwe (Ocean?) blue, donkergrijs, zwart (de mijne), zilver, warm titanium, rood, bmw ;), (oude) Donkerblauw.