Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla gebeurtenissen

This site may earn commission on affiliate links.
Zondagmiddag lift gegeven aan man op de foto. Die hoefde ik geen tekst en uitleg te geven over elektrisch rijden. Wist alles ook over Tesla. Alleen niet hoe het logo eruit zag. Nu wel.
IMG_9075.JPG
 
Zondagmiddag lift gegeven aan man op de foto. Die hoefde ik geen tekst en uitleg te geven over elektrisch rijden. Wist alles ook over Tesla. Alleen niet hoe het logo eruit zag. Nu wel.
Goede actie, T.

De man op de tweede verdieping neemt er voor de zekerheid ook maar een fotootje van, die wist vast niet goed wat er van te denken. :cool:
 
Afgelopen zaterdag met dochtertje naar de super geweest. Teruglopend naar de auto kwamen er drie sportieve agenten op mountainbikes voorbij, waarbij één van deze dames duidelijk zei, terwijl ze langs de auto fietsten "En dit is nummer drie!".

Mogelijk dat er in Tilburg relatief gezien wat meer Tesla's zijn :cool: maar toch leuk.

Even aansluitend op Factory Tour van gisteren en het onderdeel Test Drive. Het is altijd leuk om te zien hoe serieuze mannen, al dan niet op leeftijd, eenmaal achter het stuur van een Tesla weer kleine jongetjes worden en ongeremd enthousiast. (Ik moest even denken over de woordkeuze)
 
Kunnen ze er bij een huurauto niet even duidelijk bij vermelden dat je de sleutel weer uit het contact moet halen, lichten uit en de auto ook echt zelf op slot moet doen? :)

Hele dag rondgestruind door Pompeii terwijl auto open was, sleutel nog in het contact en de lampen aan .... #acculeeg #gedoemetstartkabels

14ca1df933c3f88491f92201932fac8d.jpg


Nog een paar uur vliegen en ik stap weer in een echte auto!
 
Kunnen ze er bij een huurauto niet even duidelijk bij vermelden dat je de sleutel weer uit het contact moet halen, lichten uit en de auto ook echt zelf op slot moet doen? :)

Hele dag rondgestruind door Pompeii terwijl auto open was, sleutel nog in het contact en de lampen aan .... #acculeeg #gedoemetstartkabels

Nog een paar uur vliegen en ik stap weer in een echte auto!
Herkenbaar Onno:redface: Janken over tekortkomingen bij aflevering (brom, rode stekker, lak, 3G, DAB+, ...) - Page 97
 
Vandaag moest ik even bij een tankstation aan de A1 stoppen.
Niet om te tanken, maar om te lozen, teveel koffie gehad.:redface:
Kon het niet laten, heb even een tankplek geFEV'd.
Op deze ondeugende actie voor € 0,30 kan ik weer een tijdje teren!:tongue:
 

Attachments

  • Tankstation geFEV'd 151117.jpg
    Tankstation geFEV'd 151117.jpg
    179.7 KB · Views: 67
Ik heb een keer m'n baas en later één van m'n medewerkers rond laten rijden met een kentekenplaat 50-JA-AR. M'n baas werdt na 3 dagen aan de kant gezet door de politie:redface:. M'n medewerker heeft er 2 weken mee rondgereden totdat ie op de manege gefeliciteerd werdt door iemand. Toen hij vroeg hoe ze dat wist zei ze dat staat toch op je auto:biggrin::biggrin::biggrin:.