Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla gebeurtenissen

This site may earn commission on affiliate links.
32d94cc37f7925eec868f0c980ad6834.jpg


Zo mooi weer, en Papadag. Met de meiden naar de Efteling. Had nooit eerder gesproken navigatie aan maar gezien opmerkingen op forum over afgebroken zinnen nu eens geprobeerd. Oudste, jé, kan de Tesla ook praten. Jongste, zijn er ook meisjes Tesla's? Net toen ik ja wilde zeggen voegde ze toe "Roze!". Nou nee. Onderweg andere Tesla aangehaakt. Staan nu gebroederlijk naast elkaar op parking.

11a2ca96b178bf330266e53df2615900.jpg
 
Last edited:
Vannacht om 4 uur wakker geworden van een groep Aziatische zakenlui die mijn auto luidkeels (en behoorlijk aangeschoten) stonden te bewonderen... Hij staat op de oprit, goed zichtbaar vanaf de straat, met daarbij nog de leds van de keba, onder ons slaapkamerraam... (is niet de eerste keer dat er mensen stoppen om 'm te bekijken, ondanks dat ik 'm niet vaak was, en er nog tig anderen in de wijk staan, en door de stad rijden...)
Me afvragend waarom zo'n groep midden in de nacht door mijn straat loopt, heb ik ontdekt dat dit precies de route is van een goed hotel in de buurt naar het centrum...
 
Mijn dochter heeft de nieuwe GUI van de Tesla inmiddels ook ontdekt. Op weg van Schiphol naar huis vroeg ze me waar dat kroontje voor was. Na enig zoeken kwam ik er achter dat ze het nieuwe icoon voor de gebruiksgrafieken bedoelde. Wat er tevoorschijn kwam als je daar op klikte was een lichte teleurstelling voor haar..
 
Om eerlijk te zijn vind ik de icoontjes bovenaan ook heel kinderachtig en niet passen bij het minimalistisch design van Tesla.

Mee eens, het batterij icoontje vind ik ook niets. Het vorige design was op dat vlak meer balanced. Maar ze kunnen dit OTA gemakkelijk in een paar iteraties op niveau brengen. Liever nu auto-pilot in onze wagens met een wat mindere design dan dat we eerst nog een paar weken of maanden moeten wachten op een betere v7 UI.
 
Mijn dochter heeft de nieuwe GUI van de Tesla inmiddels ook ontdekt. Op weg van Schiphol naar huis vroeg ze me waar dat kroontje voor was. Na enig zoeken kwam ik er achter dat ze het nieuwe icoon voor de gebruiksgrafieken bedoelde. Wat er tevoorschijn kwam als je daar op klikte was een lichte teleurstelling voor haar..
Frozen is helaas niet te zien op het scherm ;-). Gelukkig wel in NL en EN beschikbaar qua liedjes op RDIO ;-)
 
32d94cc37f7925eec868f0c980ad6834.jpg


Zo mooi weer, en Papadag. Met de meiden naar de Efteling. Had nooit eerder gesproken navigatie aan maar gezien opmerkingen op forum over afgebroken zinnen nu eens geprobeerd. Oudste, jé, kan de Tesla ook praten. Jongste, zijn er ook meisjes Tesla's? Net toen ik ja wilde zeggen voegde ze toe "Roze!". Nou nee. Onderweg andere Tesla aangehaakt. Staan nu gebroederlijk naast elkaar op parking.

11a2ca96b178bf330266e53df2615900.jpg


naar de efteling en niet aan de laadpaal?
Oplaadpunten elektrische auto - Efteling
 
Mijn dochter heeft de nieuwe GUI van de Tesla inmiddels ook ontdekt. Op weg van Schiphol naar huis vroeg ze me waar dat kroontje voor was. Na enig zoeken kwam ik er achter dat ze het nieuwe icoon voor de gebruiksgrafieken bedoelde. Wat er tevoorschijn kwam als je daar op klikte was een lichte teleurstelling voor haar..
Op spelen.nl kan ze zich prima vermaken:smile:. Doet mijn zoontje ook. Bij het ophalen uit de fabriek was hij als enige mee. Zijn eerste reactie was waarom dat scherm niet achterin zat:biggrin:.
 
Ja, maar als je van ver komt is het wel irritant. die Ampera's en Foutlanders die met een laadsnelheid van 3,7 kW de plek "lekker vooraan" de hele dag bezet houden. .. ik zie dat steeds vaker om me heen.. je zal maarr als EV met een bijna lege accu staan...

Nu maakt het mij vwb de Efteling betreft weinig uit .. heb een bloedhekel aan dat soort parken -;)

Laten we maar zeggen dat ik de Foutlanders en Ampera's de plaats gun. Ben zelfs nog wel als een local te beschouwen. Net 2 kWh nodig om er te komen.