Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla gebeurtenissen

This site may earn commission on affiliate links.
Uit zeer betrouwbare bron vernomen dat er in Rotterdam 2 dagen (begin maart 1ste maal) test gereden zal kunnen worden met een P85D.... Is vanuit een winkel waar ik geregeld kom georganiseerd, echter ik weet niet of ze het appreciëren als ik het al verklap hier, zal ook wel op uitnodiging zijn. Het werd aan mij verteld aangezien ze weten dat ik Tesla rij. Ze hebben ook vestigingen in Amsterdam, Antwerpen en Den Haag, zou me niets verbazen dat ze ook daar dit zullen doen....

Moet er woensdag weer zijn om wat af te halen, zal eens verdere details vragen, en hopelijk dan meer info hier posten....
 
Ik heb de laatste tijd veel onaangename confrontaties mbt publieke laadpunten. Vandaag weer een. Zet mijn auto aan publieke laadpaal, andere plaats is ge-ICEd. Net wanneer ik weg wil lopen komt de eigenaar van de ICE aanlopen. Ik spreek hem aan of hij bekend is met het bord voor elektrisch ladende auto. De reactie was weer eens, bemoei je met je eigen zaken of ik zal je kop verbouwen met je dure auto erbij! Tsja, daar laten we het maar weer bij.......

Probeer mensen altijd vriendelijk aan te spreken als men er parkeert, het kan immers onwetendheid zijn. De reacties zijn echter van dien aard dat ik er maar mee ophoud....
 
Ik heb de laatste tijd veel onaangename confrontaties mbt publieke laadpunten. Vandaag weer een. Zet mijn auto aan publieke laadpaal, andere plaats is ge-ICEd. Net wanneer ik weg wil lopen komt de eigenaar van de ICE aanlopen. Ik spreek hem aan of hij bekend is met het bord voor elektrisch ladende auto. De reactie was weer eens, bemoei je met je eigen zaken of ik zal je kop verbouwen met je dure auto erbij! Tsja, daar laten we het maar weer bij.......

Probeer mensen altijd vriendelijk aan te spreken als men er parkeert, het kan immers onwetendheid zijn. De reacties zijn echter van dien aard dat ik er maar mee ophoud....

stickertje plakken! (net voor het weg rijden natuurlijk:wink:)
 
Dit weekend nog in Domburg: alles vol, en ik parkeer bij een laadpaal. De plek ernaast (ook oplaadplek) was vrij. Vrienden van ons zochten een plek, en hij was in de veronderstelling (was hem ooit verteld) dat je daar ook met een ICE mag parkeren als de andere plaatsen vol zijn. Mijn vrouw waarschuwde al (ze had hen aan de telefoon) dat ze dat maar beter niet konden doen omdat ik daar niet blij van zou worden :)
Maar blijkbaar is daar onduidelijkheid over. De borden waren er natuurlijk nog niet toen de meesten van ons rijexamen deden...
 
Dit weekend nog in Domburg: alles vol, en ik parkeer bij een laadpaal. De plek ernaast (ook oplaadplek) was vrij. Vrienden van ons zochten een plek, en hij was in de veronderstelling (was hem ooit verteld) dat je daar ook met een ICE mag parkeren als de andere plaatsen vol zijn. Mijn vrouw waarschuwde al (ze had hen aan de telefoon) dat ze dat maar beter niet konden doen omdat ik daar niet blij van zou worden :)
Maar blijkbaar is daar onduidelijkheid over. De borden waren er natuurlijk nog niet toen de meesten van ons rijexamen deden...

Dat heb ik ook al eens iemand horen zeggen. Maar het is niet logisch (ook als je de borden niet kent): een dergelijke regel zou nooit gehandhaafd kunnen worden, omdat niet gecontroleerd kan worden of op het moment van parkeren alle andere plekken vol waren of niet.
 
Dat heb ik ook al eens iemand horen zeggen. Maar het is niet logisch (ook als je de borden niet kent): een dergelijke regel zou nooit gehandhaafd kunnen worden, omdat niet gecontroleerd kan worden of op het moment van parkeren alle andere plekken vol waren of niet.

Ik kom regelmatig op Texel en daar geeft parkeerbeheer daar inderdaad dit advies. Gelukkig krijg je daar na het bellen naar de politie gewoon de adresgegevens van de eigenaar van het voertuig zodat je aan kunt bellen :)
 
Mijn vrienden van de Q-Park blijven ook koppig verkeerd bezig in hun eigen garages...

1f5f528db39805f21708ddeef7441cbd.jpg
 
M'n dochter net op d'r scooter zwaaien naar mij in de Tesla (in Rijswijk). Stuurt me een appje dat ze eerst dacht nou die kerel moet wel denken, die kan echt niet rijden... later besefte ze dat ik het was:smile:..... Alleen ik zit nog achter m'n buro:eek:. Dus als er iemand een blonde tiener heeft zien zwaaien; t was mijn dochter:biggrin:.
 
M'n dochter net op d'r scooter zwaaien naar mij in de Tesla (in Rijswijk). Stuurt me een appje dat ze eerst dacht nou die kerel moet wel denken, die kan echt niet rijden... later besefte ze dat ik het was:smile:..... Alleen ik zit nog achter m'n buro:eek:. Dus als er iemand een blonde tiener heeft zien zwaaien; t was mijn dochter:biggrin:.
toch wel op electrische scooter !?
 
Ze oefent alvast. Vanaf volgende week mag ze met haar rijlessen beginnen:scared:.

Die van mij heeft met haar 17de haar rijbewijs gehaald en mag nu een half jaar alleen rijden. Maar wilde niet in de D rijden, te groot...... Na 1 maand rijdt ze een parkeergarage uit en raakt een betonnen muurtje waardoor de zijkant een diepe groef heeft gekregen..... Had mijn S kunnen zijn;)

Maar Hendrik, is idd wel beetje eng. Wel fijn dat je zolang ze nog geen 18 zijn je mee moet rijden naast ze.
 
M'n dochter net op d'r scooter zwaaien naar mij in de Tesla (in Rijswijk). Stuurt me een appje dat ze eerst dacht nou die kerel moet wel denken, die kan echt niet rijden... later besefte ze dat ik het was:smile:..... Alleen ik zit nog achter m'n buro:eek:. Dus als er iemand een blonde tiener heeft zien zwaaien; t was mijn dochter:biggrin:.

Ik probeerde nog terug te zwaaien, maar ik vouwde m'n bolide bijna om een boom :wink: