Hans, noblesse oblige!
Maak ook nog steeds ritjes met relaties die op bezoek komen. Lekker laten sturen, "nu vol op het gas!" Of ze m ooit zelf kunnen kopen/leasen vind ik ook niet belangrijk: ik wil zoveel mogelijk mensen de ervaring gunnen en dat ze ook een positief verhaal doorvertellen ipv actieradius, duur etc etc. Hoort ook wel een beetje bij onze voorloper status en wat terugdoen voor onze fiscale bevoordeling is wel zo gepast. Tot nu toe komt iedereen positiever tegenover electrisch rijden uit de Tesla gestapt. In Duitsland rijden er minder rond en zie ik onze Duitse collega's zelfs nog enthousiaster reageren (en dat over een auto not made in Germany :biggrin: )
Maak ook nog steeds ritjes met relaties die op bezoek komen. Lekker laten sturen, "nu vol op het gas!" Of ze m ooit zelf kunnen kopen/leasen vind ik ook niet belangrijk: ik wil zoveel mogelijk mensen de ervaring gunnen en dat ze ook een positief verhaal doorvertellen ipv actieradius, duur etc etc. Hoort ook wel een beetje bij onze voorloper status en wat terugdoen voor onze fiscale bevoordeling is wel zo gepast. Tot nu toe komt iedereen positiever tegenover electrisch rijden uit de Tesla gestapt. In Duitsland rijden er minder rond en zie ik onze Duitse collega's zelfs nog enthousiaster reageren (en dat over een auto not made in Germany :biggrin: )
Vandaag had ik een collega letselschaderegelaar op bezoek om een dossier te bespreken waarin ik voor mijn cliënt optreedt en hij voor de verzekeringsmaatschappij.
Nadat we "er uit" waren gekomen bood ik hem een testdrive aan in de Tesla die buiten mooi stond te glimmen.
Hij spring min of meer op en heeft een kleine 20 minuten rondgereden, de 80 - 120 sprint een paar keer gedaan (gaat ook in een gewone S85 razendsnel) en wat binnenwegen gecruised.
Is altijd weer leuk hoe men de reactie op het "gas" ervaart en het regeneratief afremmen.
Tot slot nog even de bagageruimtes laten zien en we hebben er in ieder geval een fan bij.
Ondanks een snelle TCO berekening zit het er voor hem voorlopig nog niet in. De werkgevers/leidinggevenden vinden het iets teveel van het goede, mogen hem zelf niet eens rijden.
Vroeger deed ik dat nooit maar het aantal testritjes met de Model S loopt al aardig op.