Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla gebeurtenissen

This site may earn commission on affiliate links.
Hans, noblesse oblige!

Maak ook nog steeds ritjes met relaties die op bezoek komen. Lekker laten sturen, "nu vol op het gas!" Of ze m ooit zelf kunnen kopen/leasen vind ik ook niet belangrijk: ik wil zoveel mogelijk mensen de ervaring gunnen en dat ze ook een positief verhaal doorvertellen ipv actieradius, duur etc etc. Hoort ook wel een beetje bij onze voorloper status en wat terugdoen voor onze fiscale bevoordeling is wel zo gepast. Tot nu toe komt iedereen positiever tegenover electrisch rijden uit de Tesla gestapt. In Duitsland rijden er minder rond en zie ik onze Duitse collega's zelfs nog enthousiaster reageren (en dat over een auto not made in Germany :biggrin: )

Vandaag had ik een collega letselschaderegelaar op bezoek om een dossier te bespreken waarin ik voor mijn cliënt optreedt en hij voor de verzekeringsmaatschappij.

Nadat we "er uit" waren gekomen bood ik hem een testdrive aan in de Tesla die buiten mooi stond te glimmen.

Hij spring min of meer op en heeft een kleine 20 minuten rondgereden, de 80 - 120 sprint een paar keer gedaan (gaat ook in een gewone S85 razendsnel) en wat binnenwegen gecruised.

Is altijd weer leuk hoe men de reactie op het "gas" ervaart en het regeneratief afremmen.

Tot slot nog even de bagageruimtes laten zien en we hebben er in ieder geval een fan bij.

Ondanks een snelle TCO berekening zit het er voor hem voorlopig nog niet in. De werkgevers/leidinggevenden vinden het iets teveel van het goede, mogen hem zelf niet eens rijden.

Vroeger deed ik dat nooit maar het aantal testritjes met de Model S loopt al aardig op.
 
Vandaag met de meiden schoenen gekocht in Kaatsheuvel. Daar zag ik een leuk paar voor de nieuwe kleinzoon in Oostenrijk.

Heb idee eerder op dit forum gezien om de keyfob als "referentie" te gebruiken. Keyfob is bij zoon uiteraard bekend.

Schoen.jpg
 
Last edited:
Deze morgen schoot ik wakker met de gedachte dat ik al in geen dagen mijn tesla jacket gezien had aan de kapstok.
onmiddellijk gaan zoeken, maar geen tesla jas te vinden. Mijn vrouw wakker gemaakt! (Die daar niet echt blij mee was), maar niemand had mijn jas gezien. De gedachte dat ik ze 17 dagen geleden in de taxi van de luchthaven naar onze vakantiebestemming had laten liggen, spookte door mijn hoofd. Ishan naar de taxi bestuurder laten bellen... Deze man zei dat hij ze gevonden had in de taxi, maar dat hij na onze rit op rondreis was vertrokken voor 6 dagen. Hij had aan zijn vrouw gevraagd om de jas te komen afgeven, maar deze was dat vergeten. Ishan is dan onmiddellijk om de tesla jas gereden bij de bestuurder thuis, die zijn echtgenote onder haar voeten aan het geven was.
Dus, niet alle dromen zijn bedrog.
Moest ik ze niet terug gevonden hebben, had ik vanavond de terugreis met een slecht humeur aangevat.
En morgen zie ik mijn American Beauty terug!
mijn dag kan niet meer stuk vandaag.:smile:
 
Last edited:
Deze morgen schoot ik wakker met de gedachte dat ik al in geen dagen mijn tesla jacket gezien had aan de kapstok.
onmiddellijk gaan zoeken, maar geen tesla jas te vinden. Mijn vrouw wakker gemaakt! (Die daar niet echt blij mee was), maar niemand had mijn jas gezien. De gedachte dat ik ze 17 dagen geleden in de taxi van de luchthaven naar onze vakantiebestemming had laten liggen, spookte door mijn hoofd. Ishan naar de taxi bestuurder laten bellen... Deze man zei dat hij ze gevonden had in de taxi, maar dat hij na onze rit op rondreis was vertrokken voor 6 dagen. Hij had aan zijn vrouw gevraagd om de jas te komen afgeven, maar deze was dat vergeten. Ishan is dan onmiddellijk om de tesla jas gereden bij de bestuurder thuis, die zijn echtgenote onder haar voeten aan het geven was.
Dus, niet alle dromen zijn bedrog.
Moest ik ze niet terug gevonden hebben, had ik vanavond de terugreis met een slecht humeur aangevat.
En morgen zie ik mijn American Beauty terug!
mijn dag kan niet meer stuk vandaag.:smile:

Amaai, een beetje chance gehad dat je de vest nog terug gevonden hebt EN teruggekregen hebt!
 
In mijn ervaring is het juist de titanium bodemplaat die funest is voor slechthorende, blinde konijntjes.

Nou, als het donker is, rij ik altijd 40 op de binnenweg naar mijn huis waar je 60 mag, want de konijnen hier zijn net Kangaroos. Gaat een bodemplaat niets mee helpen. Zielig voor het beest, en zielig voor mijn bumper. Ook zit het vol met reigers die blijkbaar muizen vangen oid?
 
Is een belletje van Tesla wel on-topic? Ik werd namelijk net, tegen 8 uur 's avonds, gebeld vanuit Duiven met de mededeling dat ze m'n Tesla gisteren hadden zien rijden en dat het was opgevallen dat een paar ledjes bij het derde remlicht het niet deden. En of en, zo ja, wanneer ik dat zou willen laten verhelpen. Meteen voor morgen een afspraak gepland, dan gaat de achterruit er voor de tweede keer uit en komen er weer nieuwe leds in. Ongelooflijke service dit.
 
Is een belletje van Tesla wel on-topic? Ik werd namelijk net, tegen 8 uur 's avonds, gebeld vanuit Duiven met de mededeling dat ze m'n Tesla gisteren hadden zien rijden en dat het was opgevallen dat een paar ledjes bij het derde remlicht het niet deden. En of en, zo ja, wanneer ik dat zou willen laten verhelpen. Meteen voor morgen een afspraak gepland, dan gaat de achterruit er voor de tweede keer uit en komen er weer nieuwe leds in. Ongelooflijke service dit.

Wauw. Hoe cool is dat!
 
Is een belletje van Tesla wel on-topic? Ik werd namelijk net, tegen 8 uur 's avonds, gebeld vanuit Duiven met de mededeling dat ze m'n Tesla gisteren hadden zien rijden en dat het was opgevallen dat een paar ledjes bij het derde remlicht het niet deden. En of en, zo ja, wanneer ik dat zou willen laten verhelpen. Meteen voor morgen een afspraak gepland, dan gaat de achterruit er voor de tweede keer uit en komen er weer nieuwe leds in. Ongelooflijke service dit.
Mag bij mij zodra ze een P85D te leen hebben:biggrin:. Moeten wel eerst wat ledjes stuk gaan...
 
Volgens mij zit de lente in de lucht...:smile: Tjee wat een commentaren vandaag zeg.

Heb gisteren iemand die op Aruba woont en even in Nederland was een proefritje mee laten maken. "Wat is dat voor een merk? ... Nooit van gehoord".
Volgens zijn vrouw gaat hij het de komende weken op Aruba het over niets anders meer hebben dan Tesla. Compleet overdonderd.:love: