Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.

en plots begrijp ik heel goed Duits!:)

de andere merken zijn het beu en gaan nu ook voor de "speciale aanpak"
al een paar zaken zijn uitgelekt...

speciale aanpak.jpg
 
Last edited:
Ik vind het nog wel meevallen eerlijk gezegd, af en toe een kritische noot is prima, mits er niet al te veel onwaarheden verteld worden en dat lijkt hier niet het geval te zijn.
Scherp blijven! :)

Eens, ik vind het artikel ook meevallen. Zeker als je doorleest tot het eind. Het begin geeft natuurlijk een wat vertekenend beeld om maar veel lezers te krijgen. Het is nu eenmaal zo, dat het spannend wordt voor Tesla. Als het misgaat met de Model 3 is het niet meteen het einde, maar loopt de ontwikkeling van elektrische auto's wel een flinke deuk op. Ik ga er overigens van uit dat het allemaal goed verloopt en de Model 3 boven verwachting goed/snel geproduceerd gaat worden. Ze hebben hem niet voor niets ontworpen met het oog op massaproductie (in tegenstelling tot de S en X).
 
Ik vind het nog wel meevallen eerlijk gezegd, af en toe een kritische noot is prima, mits er niet al te veel onwaarheden verteld worden en dat lijkt hier niet het geval te zijn.
Scherp blijven! :)

Ik vind de inschatting van de risico's ook nog wel terecht, maar de toon van het artikel is wat zuur. En die toon wordt al gezet op het moment dat je Bob Lutz aanhaalt. :)
Overigens is dit ook grotendeels geïnspireerd op een Amerikaans artikel. Wat zou het toch fijn zijn als iedereen aan bronvermelding zou doen.
 
ik moet zeggen ik heb me dezelfde analyze gemaakt, nu het verhaal van verlieslatend te zijn, uiteraard klopt dat, maar doe het maar iets van 0 opbouwen een Suc netwerk uitbouwen, ...

Logistiek en productie dat zijn idd de te verwachten problemen ...

Gelukkig spreekt het artikel een aantal malen van "uitdagingen" in plaats van problemen :)
 
  • Funny
Reactions: widodh
Interessante discussies/berekeningen op Twitter o.a. naar aanleiding van weer een nieuw stuk in de Volkskrant over de totale benodigde electriciteit indien we met z'n allen electrisch gaat rijden.

Alleen maar elektrische auto's is zo makkelijk nog niet | Opinie | de Volkskrant

Alleen maar elektrische auto’s?

Henri Bontenbal on Twitter
Steinbuch heeft gelijk. Ik had de berekening ook al gemaakt. We hebben 20% meer elektriciteit nodig. Voor een groot deel kunnen we dat prima in het buitenland inkopen. Al dat doemdenken is nergens voor nodig.

Maar ja, Van Driel is natuurkundige dus alles wat hij schrijft zal wel kloppen :rolleyes: