Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Een model X in een wervingsadvertentie van de overheid voor ICT'ers

Zou je die als lease auto krijgen?

Briljant, gratis reclame met als ondertoon ICT, toekomstgericht, relatie met autonoom rijden en betaald door de overheid! Als die al bij autonoom rijden aan Tesla denken komt het wel goed. Zal wel wat tanden doen knarsen bij aanleunende merken. Mooi gevonden, Maurice!
En hoe geraffineerd de windmolens op de achtergrond.
 
Wel een verschrikkelijke linkerbaanrijder :mad:

Voor dit moment wel maar als er straks autonoom gereden wordt dan zullen alle banen gelijkmatig gebruikt worden en zijn we af van het nerveuze wisselen. En als er achter mij niets zit blijf ik op AP ook wel links rijden ook al zou ik voor eventjes wel naar rechts kunnen gaan en dan een minuut of zo verder weer naar links.
 
Was deze al langs gekomen?


Gaat in Europa ook vast plaatsvinden, alleen -zoals met alles- 3 jaar later.

First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you and then you win. (Overigens niet van Gandhi hoewel dat vaak wordt beweerd).
Wel leuk, een nieuw soort Dolle Mina's. Of een vakbondsbestuurder die de leden oproept tot actie. Overigens niets inhoudelijks, alleen dat Tesla hen bedreigt, maar dan kan de hele autoindustrie wel op het bordes bij het Gemeentehuis gaan staan :)
 
  • Like
Reactions: BobbyKings
Was deze al langs gekomen?


Gaat in Europa ook vast plaatsvinden, alleen -zoals met alles- 3 jaar later.

Ik kan hier alleen maar hard om lachen. Wat een prutser. Trappen mensen hier nu echt in? Hij geeft niet één reden waarom "wij" als kijker iets voor "hen" moeten doen. Ook geen reden waarom een non-dealer systeem slecht zou zijn voor ons consumenten. Want daar draait het om. Ik hoop dat deze man nooit hoeft uit te leggen wat hij nu echt als werk doet ;)
 
  • Like
Reactions: Keezje
"I am your Vada!"

upload_2016-12-2_14-16-39.png
 
Zag dit net gelinkt staan op de home page van De Standaard: IN BEELD: Berlijnse loft met autolift

Tesla is blijkbaar de nieuwe 'status' auto.

Goed gevonden. Inderdaad, wordt geassocieerd met succesvol, vooruitstrevend en ja, iets van rijkdom. Gratis reclame weer.

Hij past maar net, overigens, en "summon" is denk ik nog een stap te ver :)
 
  • Like
Reactions: HerrJones
Kreeg deze links van een collega, gaat over het hacken van een tesla waarvan de eigenaar de app op een android telefoon heeft
Tesla cars can be stolen by hacking the app
Android Malware Used to Hack and Steal a Tesla Car

Car Hacking Research: Remote Attack Tesla Motors

Ja, die ben ik ook tegengekomen. Het gaat helemaal niet om Tesla, maar om Android dat een mogelijkheid voor kwaadwillenden toelaat. Als je eenmaal toegang hebt tot de telefoon, heb je toegang tot alles op die telefoon en dus ook de "sleutel" van je Tesla. De onderzoekers noemen echter Tesla, omdat (volgens mij) dat veel aandacht trekt.