HWS
Well-Known Member
Als Weenie Buttding t enigszins vergelijkbaar had willen houden was hij ook met de E63 AMG uit NL gekomen, lekker door trappen en dan kijken of ie ook nog een keer had moeten tanken.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zoals Ford schijnt te hebben gezegd: als ik de mensen had gevraagd wat ze wilden, hadden ze 'snellere paarden' gevraagd.Ik krijg een beetje het gevoel van iemand die 100 jaar geleden een recensie deed van een nieuwe paardenkoets.
@Billy maar wat weerhoudt de echte petrol/elektrohead om er sportstoelen en carbon opsmuk in te zetten/aan te plakken?
Omdat je dan zoiets krijgt...
Eens. De loaner die ik gisteren mee kreeg was een bescheiden gemotoriseerde A5, maar wel met S-Line uitrusting. Prima sportstoelen, velgen, blackline en wat stijlvolle interieur accenten. Gevoelsmatig gaat ie al harder dan de P100D Ludicrous totdat je het gaspedaal intrapt natuurlijk. Bovendien maakt Audi een fortuin met deze pretpakketten, dus ik pleit voor een speciale divisie die de Performance versies gaat ontwerpen!Waar hij (naar mijn mening) wel gelijk in heeft, is dat de P100D zich te weinig onderscheid van de reguliere S.
Als aandeelhouder akkoord.Eens. De loaner die ik gisteren mee kreeg was een bescheiden gemotoriseerde A5, maar wel met S-Line uitrusting. Prima sportstoelen, velgen, blackline en wat stijlvolle interieur accenten. Gevoelsmatig gaat ie al harder dan de P100D Ludicrous totdat je het gaspedaal intrapt natuurlijk. Bovendien maakt Audi een fortuin met deze pretpakketten, dus ik pleit voor een speciale divisie die de Performance versies gaat ontwerpen!
Leuk leesvoer aan de lunch: het FD van vandaag over 1,5 gWh aan zonnestroomopslag bij de jaarbeurs P4 in Utrecht, bestemd voor de laders. Om overbelasting te voorkomen. Op blz 12 een verslag van de lobby inzake de vestiging van de gigafactory in Europa.
Misschien naïef van mij, maar geeft Tesla Nederland dan wel eens een ICE mee als loaner? Ik rijd een stuk minder lang Tesla dan velen hier, maar heb tot nu toe altijd een S meegekregen (Tilburg).Eens. De loaner die ik gisteren mee kreeg was een bescheiden gemotoriseerde A5, maar wel met S-Line uitrusting. Prima sportstoelen, velgen, blackline en wat stijlvolle interieur accenten. Gevoelsmatig gaat ie al harder dan de P100D Ludicrous totdat je het gaspedaal intrapt natuurlijk. Bovendien maakt Audi een fortuin met deze pretpakketten, dus ik pleit voor een speciale divisie die de Performance versies gaat ontwerpen!
bij gepland onderhoud zal je meestal een Tesla loaner krijgen.Misschien naïef van mij, maar geeft Tesla Nederland dan wel eens een ICE mee als loaner? Ik rijd een stuk minder lang Tesla dan velen hier, maar heb tot nu toe altijd een S meegekregen (Tilburg).
Wat een flapdrol is het toch, die Carlo Brandsen. En dan ook nog beweren dat audi en bmw veel verder zijn dan tesla...
ik vind Vincent ineens véél sympathieker !Wat een flapdrol is het toch, die Carlo Brandsen. En dan ook nog beweren dat audi en bmw veel verder zijn dan tesla...
ik vind Vincent ineens véél sympathieker !
Meestal niet en krijg je gewoon een Tesla mee. Als niet dan is de oorzaak tegenwoordig dat de loaners te laat terug gebracht worden. Ik was er om 10:30 en de verwachte loaners waren nog seeds niet allemaal terug. Wat er even later nog wel terugkwam was leeg, vuil en niet inzetbaar. Niemand van hier natuurlijk, alleen maar nette forumledenMisschien naïef van mij, maar geeft Tesla Nederland dan wel eens een ICE mee als loaner? Ik rijd een stuk minder lang Tesla dan velen hier, maar heb tot nu toe altijd een S meegekregen (Tilburg).
Dat is alleen het vertoon. Wat ik eigenlijk bedoel is dat het onderstel en het gevoel in besturing best wat strakker mogen. Zodat de S dan wat strakker aanvoelt. Het blijft (in mijn ogen) dezelfde comfortabele limouse met enkel meer vermogen.Zoals Ford schijnt te hebben gezegd: als ik de mensen had gevraagd wat ze wilden, hadden ze 'snellere paarden' gevraagd.
@Billy op zich klopt dat (gelukkig), maar wat weerhoudt de echte petrol/elektrohead om er sportstoelen en carbon opsmuk in te zetten/aan te plakken? Brabus sticker over de T en klaar is Kees.
in den beginne (voel me nu een bejaarde in elektrisch rijden) hadden ze eenvoudigweg geen Tesla's als loaners. Elke geproduceerde auto werd aan klanten uitgeleverd. Heb zo meermaals een 5-serie meegekregen. Dus vaak in een vergelijkbare klasse.Misschien naïef van mij, maar geeft Tesla Nederland dan wel eens een ICE mee als loaner? Ik rijd een stuk minder lang Tesla dan velen hier, maar heb tot nu toe altijd een S meegekregen (Tilburg).
in den beginne (voel me nu een bejaarde in elektrisch rijden) hadden ze eenvoudigweg geen Tesla's als loaners. Elke geproduceerde auto werd aan klanten uitgeleverd. Heb zo meermaals een 5-serie meegekregen. Dus vaak in een vergelijkbare klasse.
Ah, je bedoelt het +onderstel bijv.Dat is alleen het vertoon. Wat ik eigenlijk bedoel is dat het onderstel en het gevoel in besturing best wat strakker mogen. Zodat de S dan wat strakker aanvoelt. Het blijft (in mijn ogen) dezelfde comfortabele limouse met enkel meer vermogen.