You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tja, Elon en diplomatiePff... wat vinden we van het laatste SEC nieuws?
Had ik gister ook gelezen, de handles gingen niet open, heftig zeg. Ze moeten wel open bij een crash, maar het is niet gebeurt.
beetje moeilijk om hier een like oid op te geven (gezien de slachtoffers) - maar RESPECT !
Pff... wat vinden we van het laatste SEC nieuws?
Maar dat kan ook een andere oorzaak hebben. Deuren kunnen ook dusdanig ontwricht/ontzet zijn door de klap dat ze gewoon niet meer open kunnen, ookal heeft het veiligheidsmechanisme dat de deur ontgrendeld wel gewerkt.
Op het filmpje was te zien dat er nauwelijks schade was aan de zijkant. En dan nog kan de kofferbak bij een ongeval ook open, maar dat was hier ook niet het geval. Nu was de bestuurder op slag dood door de klap, maar anders was diegene levend verbrand.
Ik begreep gisteren op een andere site dat de airbag ook niet was afgegaan. Dat zou verklaren waarom de deuren niet open gingen.
dat is evenwel niet bevestigd !Ik begreep gisteren op een andere site dat de airbag ook niet was afgegaan. Dat zou verklaren waarom de deuren niet open gingen.
Ik begreep gisteren op een andere site dat de airbag ook niet was afgegaan. Dat zou verklaren waarom de deuren niet open gingen.
Ik begreep juist dat de airbags niet meer implodeerden nadat ze al afgegaan waren. Om die reden konden ze niet naar binnen kijken en wisten ze ook niet of het überhaupt wel zinnig was om de auto te openen.Dan is dat helemaal een foute boel zeg. Je mag toch vanuitgaan dat een airbag altijd werkt, of heeft er iemand zelf aan de auto lopen klussen
Jongens en meisjes, trap nou niet in de door old auto en big oil gefinancierde pers. Clickbait en FUD op basis van iemand die met 150 km/uur een boom heeft opgezocht. Als je met meer dan 65 km/u op een een boom klapt verlaten je hersenen zich via je oogkassen je schedel. En nu wordt gepoogd de veruit veiligste auto ter wereld te besmeuren.Dan is dat helemaal een foute boel zeg. Je mag toch vanuitgaan dat een airbag altijd werkt, of heeft er iemand zelf aan de auto lopen klussen
De afspraak was dat hij geen beursgevoelige informatie naar buiten zou brengen, maar dat aan Tesla over te laten. Daarbij heeft Elon Musk zich regelmatig zeer laagdunkend over de SEC uitgelaten, dus dan is het niet gek als ze je een tik over de vingers geven (veel meer is er tot nu toe niet gebeurd).ik vind het spijkers op laag water zoeken. Straks mag hij al niet meer zeggen dat er een Y komt, ea.
De afspraak was dat hij geen beursgevoelige informatie naar buiten zou brengen, maar dat aan Tesla over te laten. Daarbij heeft Elon Musk zich regelmatig zeer laagdunkend over de SEC uitgelaten, dus dan is het niet gek als ze je een tik over de vingers geven (veel meer is er tot nu toe niet gebeurd).
Het is gewoon niet handig om 500K te tweeten als Tesla 3 weken daarvoor 400K naar buiten brengt.Hij heeft een afspraak gemaakt met de SEC dat hij dit soort zaken niet meer zou doen en dit soort berichten via Tesla te laten lopen. Daarbij heeft Musk meerdere malen zijn achterwerk publiekelijk afgeveegd met de SEC, dus dan moet je niet raar opkijken als ze een keer verhaal komen halen.Nonsense, de SeC heeft de *iets* op Musk.
inderdaad compleet belachelijk.Nonsense, de SeC heeft de *iets* op Musk.
Gepusht door shortsellers etc die daar de deur plat lopen te lobbyen.
Die tweet over 500k is echt compleet onbeduidend, was overigens ook nabeurs, niemand die daar over viel.