Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Als ze nu ook eens een andere slogan verzinnen in plaats van Tesla-killer zou ik al heel tevreden zijn.

Is dat niet de "verdienste" van de pers? Als er ook maar ergens het woord TESLA in voor komt wordt het in ieder geval gelezen, hoewel inderdaad iedereen onderhand wel genoeg heeft van deze kwalificatie. Bovendien is het allemaal, geen een uitgezonderd, verre toekomstmuziek.
Laten we hopen dat ze er inderdaad vaart achter zetten. En tijdens de ontwikkeling in staat zijn om "over hun eigen schaduw heen te stappen".
 
een kotszakske, snel !!!

Deze dan maar ('t is wel een X)?:

IMG_20151206_150310.jpg
 
Is 1 van de eerste Xjes speciaal gemaakt voor de veterans en de recrutering van de toppers onder dezen.
Bij de Xjes (of X-en) die nu langzaam van de band lopen zijn de naden net zo strak als die van Miley Cyrus.

- - - Updated - - -

Aardig artikel met Nederlandse input:

The Autowende Is Here: Electric Cars Are The Next Trillion Dollar Industry

(of was deze al eerder gepost hier?)
 
Is 1 van de eerste Xjes speciaal gemaakt voor de veterans en de recrutering van de toppers onder dezen.
Bij de Xjes (of X-en) die nu langzaam van de band lopen zijn de naden net zo strak als die van Miley Cyrus.

Ik ben niet echt op de hoogte van de naden van Miley Cyrus, maar kan er me iets bij voorstellen.
Laat het ons hopen dat het allemaal dik in orde komt.