Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Dat we hier met ons allen niet opgekomen zijn. Kan niet geloven dat 't er echt staat...:confused:

Jan zen. (gast)

En als je het nu zo doet, Als de accu het begeeft, gooi je die er uit, (geen ballast) en rijd gewoon verder op benzine motor, liefst belastingvrij. Of snap ik iets niet?

ik heb de commentaren ook gelezen... en ik die dacht dat er alleen domme Belgen waren.
En ze verkondigen het allen met grote overtuiging.
 
Hilarisch al dat immens domme commentaar eronder! Hahaha

Nee, dat is eigenlijk niet hilarisch. Het probleem is dat ze deze onzin ook verspreiden bij het koffie automaat op het werk, tijdens een biertje in de kroeg en ook bij het kringgesprek op de verjaardag.

Zulke onzin blijft maar terug komen en uiteindelijk mensen een negatief vooroordeel laten hebben over EV's.

Als ik zulke onzin hoor om mij heen duik ik er altijd volledig op om netjes en met argumenten het allemaal te weerleggen.
 
Nee, dat is eigenlijk niet hilarisch. Het probleem is dat ze deze onzin ook verspreiden bij het koffie automaat op het werk, tijdens een biertje in de kroeg en ook bij het kringgesprek op de verjaardag.

Zulke onzin blijft maar terug komen en uiteindelijk mensen een negatief vooroordeel laten hebben over EV's.

Als ik zulke onzin hoor om mij heen duik ik er altijd volledig op om netjes en met argumenten het allemaal te weerleggen.
Allemaal snel opgeven voor de instapdag, om aan anderen te laten zien hoe geweldig elektrisch rijden is: Maurice's showroom | Instapdag
 
Als ik zulke onzin hoor om mij heen duik ik er altijd volledig op om netjes en met argumenten het allemaal te weerleggen.

Same here. Maar dat mag niets uithalen: veel mensen hebben een standpunt dat EV rijden niets is en niets of niemand kun hun daarvan af brengen. Nou ja, tot ze een keer het zelf ervaren. Ik kan er best nijdig om worden. Nou ja, dezelfde discussies hebben we in de 17e eeuw gehad over windmolens, later over stoommachines, industrieen, auto's, tv, kleurentv, mobiele telefoons.

Mensen zijn bang voor verandering...
 
Allemaal snel opgeven voor de instapdag, om aan anderen te laten zien hoe geweldig elektrisch rijden is: Maurice's showroom | Instapdag

Helaas kan ik niet :( Vorig jaar ook al niet!

Same here. Maar dat mag niets uithalen: veel mensen hebben een standpunt dat EV rijden niets is en niets of niemand kun hun daarvan af brengen. Nou ja, tot ze een keer het zelf ervaren. Ik kan er best nijdig om worden. Nou ja, dezelfde discussies hebben we in de 17e eeuw gehad over windmolens, later over stoommachines, industrieen, auto's, tv, kleurentv, mobiele telefoons.

Mensen zijn bang voor verandering...
"Mensen willen graag verandering zolang er maar niets veranderd"

Ik denk niet dat de revolutie nog te stoppen is, het EV virus is erg besmettelijk.
Zeker, maar zolang ik zelfs op technische sites zoals Tweakers deze onzin reacties voorbij zien komen zakt de moed mij altijd in de schoenen: Tesla rijdt 728,7 kilometer op een acculading - IT Pro - .Geeks - Tweakers
 
Als ik zulke onzin hoor om mij heen duik ik er altijd volledig op om netjes en met argumenten het allemaal te weerleggen.
Net daarom heb ik mijn commentaren ook toegevoegd onder het artikeltje (maar het moet nog "gemodereerd" worden eerst). Veel kan je echter niet kwijt in de commentaren, want is beperkt tot een 500 tekens. Net genoeg om slogans te roepen, genre "elektrische wagens op steenkool" ;-).