You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Per 2.000 ICE's vallen er gemiddeld jaarlijks ongeveer 3 doden buiten het verkeer om. Begrijp ik het goed dat die paar duizend Tesla's in België meer dodelijke verkeersslachtoffers maken?Ik weet niet waar ze het halen, maar in Het Nieuwsblad van gisteren 15/02/17, stond dat Tesla rijders de meest asociale bestuurders zijn.
Je hoeft ze niet perse dood te rijden om een asociale bestuurder te zijn.Per 2.000 ICE's vallen er gemiddeld jaarlijks ongeveer 3 doden buiten het verkeer om. Begrijp ik het goed dat die paar duizend Tesla's in België meer dodelijke verkeersslachtoffers maken?
Helaas kan ik dit beamen, althans mijn vrouw, met een stroom kleine snelheidsovertredingen. Zelf hou ik nog steeds de Tomtom aan.De reden voor de meeste overtredingen is simpel. Waar de snelheidsmeter van andere merken standaard te hoog aangeeft klopt die van Tesla precies. Als je dan gewend bent dat je wel ca. 10km boven de toegestane snelheid kunt rijden levert dat veel kleine boetes op voor een paar km te hard.
Helaas kan ik dit beamen, althans mijn vrouw, met een stroom kleine snelheidsovertredingen. Zelf hou ik nog steeds de Tomtom aan.
Overigens merk ik ook dat het ook wel leuk is om af en toe wat harder dan nodig op te trekken. Maar ik weet niet of dit als asociaal gedrag geteld wordt.
fijn artikel(tje) idd: journalist begint met mineurverhaal om te moeten eindigen met hoe explosief de beurskoers stijgt...Opnieuw rode cijfers voor Tesla
"bmw en gm staan behoorlijk ver in de massaproductie van elektrische wagens"
woehaha what a joke.
kan je dat eens staven met cijfers meneer de journalist ?
Ja, journalistiek kan hier niet mee omgaan. De media, incl. de persmedia zijn op de commerciële tour gegaan wat de berichtgeving beïnvloedt en wat moet je dan met een bedrijf dat in zekere zin de middenvinger opsteekt tegen de media en er geen cent aan spendeert (en toch een veelvoud aan publiciteit oproept door andere mechanismen).fijn artikel(tje) idd: journalist begint met mineurverhaal om te moeten eindigen met hoe explosief de beurskoers stijgt...
Beseffen ze dan niet dat Tesla hen ook sponsort, door 'de veelvoud aan publiciteit zonder er een cent aan uit te geven'. Elk artikel over Tesla zorgt voor extra clicks.geen cent aan spendeert (en toch een veelvoud aan publiciteit oproept door andere mechanismen).
Ik ben gisteren geflitst in Frankrijk omdat ik zo lekker sportief aan het optrekken was. Ik kwam met 91 op de teller langs een paal en sta toch op de foto. Ik vrees dat de snelheidsmeter misschien iets achterloopt en dat ik op dat moment wel wat harder ging.
Dank je, maar ik scoor toch echt minder dan 144 euro per jaar aan prenten. Ik denk dat ik er 15-20 euro per jaar aan kwijt ben. Dan is zo'n Coyote duurder dan af en toe betalen aan de staat.Ik overweeg om een icoyote mini aan te schaffen, omdat door het gelimiteerde internet de flitsmeister pagina nauwelijks nog laadt. In Belgie zal het zeker werken, maar ik vraag mij af of er zich voldoende gebruikers in Nederland en Frankrijk bevinden om hier optimaal gebruik van te kunnen maken. Een jaar abonnement kost tenstlotte wel minstens 12 euro per maand. Mocht een dergelijke icoyote daadwerkelijk goed werken in NL en FR, dan is zo'n apparaatje misschien ook iets voor jou, @pvkeep
Beseffen ze zeker. En Tesla-bashing geeft wellicht nog het meeste clicks; calamiteiten verkopen nu eenmaal beter dan goed nieuws. Vandaar al die "Tesla-killers" etc.
Beseffen ze dan niet dat Tesla hen ook sponsort, door 'de veelvoud aan publiciteit zonder er een cent aan uit te geven'. Elk artikel over Tesla zorgt voor extra clicks.
Doet me denken aan een artikel dat ik gisteren las in een 25 jaar oude Autoweek (ja, toen was ik daar nog abonnee). Daarin werd verteld over een nieuwe ontwikkeling waardoor auto's vanzelf afstand konden houden van hun voorganger, en objecten konden ontwijken. Daarin stond "de intelligente auto komt eraan. Sneller dan u denkt.". Valt toch wat tegen dan, dat het nog 25 jaar heeft geduurd. Zo snel gaat het blijkbaar allemaal niet in die sector.Pfft. Ik krijg het ervan op mijn heupen.
Al die "killers" waarmee van de daken geschreeuwd wordt bestaan ( enkel nog maar ) op papier, ik ben er nog geen enkele op de straat tegen gekomen en Tesla is nu al zijn vijfde jaar écht op de straat! Als we dan nog eens bekijken hoe Tesla evolueert lopen de anderen enkel mijlenver achterop. Ik ben heel benieuwd om de eerste échte concurrent op de baan te zien.
Ik heb zelf redelijk goede ervaringen met Waze: gratis en, zeker op drukke wegen, betrouwbare actuele informatie.Ik overweeg om een icoyote mini aan te schaffen
Beschikt Waze ook over Flitser info, want daar is het me voornamelijk om te doen?Ik heb zelf redelijk goede ervaringen met Waze: gratis en, zeker op drukke wegen, betrouwbare actuele informatie.