Bokkerijder
Member
Nog zo een paar fratsen en FSD zal nooit wettelijk goedgekeurd raken.
Tesla-bestuurder doet dutje met hoge snelheid op de E17:
Privacy settings
Tesla-bestuurder doet dutje met hoge snelheid op de E17:
Privacy settings
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nog zo een paar fratsen en FSD zal nooit wettelijk goedgekeurd raken.
Tesla-bestuurder doet dutje met hoge snelheid op de E17:
Privacy settings
Inderdaad, dit onverantwoordelijk gedrag verminderd snelle toelating van FSD. Hopelijk krijgt de menselijke bestuurder een forse bekeuring en/of rijontzegging. Tegelijkertijd vraag ik me af hoe dit kan, je krijgt toch om de x seconden een melding dat je handen aan het stuur moet houden? Werkt dit in de model S anders?
Wel goed om te zien dat het viaduct hier niet tot een phantombreak leidt.
Inderdaad, dit onverantwoordelijk gedrag verminderd snelle toelating van FSD. Hopelijk krijgt de menselijke bestuurder een forse bekeuring en/of rijontzegging. Tegelijkertijd vraag ik me af hoe dit kan, je krijgt toch om de x seconden een melding dat je handen aan het stuur moet houden? Werkt dit in de model S anders?
Wel goed om te zien dat het viaduct hier niet tot een phantombreak leidt.
En ook geen wielen. Dus die kunnen er niet zo maar vanaf vallen.Aladdin-acteur klaagt autoproducent Tesla aan na boombotsing
Aladdin-acteur klaagt autoproducent Tesla aan na boombotsing | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Een tapijt heeft toch ook geen stuur???
Je zal het maar meemaken. Iemand een idee wat er dan gebeurt ? Vergoed Tesla je dit of de verzekering ? Of houd je hier een enorm financiële kater aan over waar je zelf in principe niets aan kan doen ?
Ik begrijp echt helemaal niks van je verhaal.Is denk ik juist de makkelijkste oplossing, zeker in combinatie met een accu. Vaak is in Nederland niet de 7.x charger het probleem, maar de nestaansluiting. De meeste hebben 1x35 amp of 3x25 amp. Hierboven ga je al naar een veel hoger vastrecht. 7.x betaal je door een fase 32 amp te belasten, als je maar 1 fase hebt heb je niet veel over voor de rest van je woning en als je 3 fase hebt zal je echt op 20 amp de lader moeten afzekeren en zit je gewoon op 4.x te laden ipv 7.x. Met DC laden kan je als je 3x25 hebt per fase 12 amp gebruiken (ivm verlies) om op 7.x te laden en als je 3x16 gebruikt op 11.
Ben het wel met je eens dat dit in combi met zonnepanelen en een accu wel een goede oplossing kan zijn. Maar wel een dure.Is denk ik juist de makkelijkste oplossing, zeker in combinatie met een accu. Vaak is in Nederland niet de 7.x charger het probleem, maar de nestaansluiting. De meeste hebben 1x35 amp of 3x25 amp. Hierboven ga je al naar een veel hoger vastrecht. 7.x betaal je door een fase 32 amp te belasten, als je maar 1 fase hebt heb je niet veel over voor de rest van je woning en als je 3 fase hebt zal je echt op 20 amp de lader moeten afzekeren en zit je gewoon op 4.x te laden ipv 7.x. Met DC laden kan je als je 3x25 hebt per fase 12 amp gebruiken (ivm verlies) om op 7.x te laden en als je 3x16 gebruikt op 11.
Zonet werd op de Vlaamse radio q-music het bovenstaande voorval zelfs als eerste nieuws item van de dag aangehaald
Volgens mij is het trouwens zever in pakjes en deed die Tesla bestuurder maar alsof 'm aan het slapen was om anderen voor de gek te houden of zo.
Is denk ik juist de makkelijkste oplossing, zeker in combinatie met een accu. Vaak is in Nederland niet de 7.x charger het probleem, maar de nestaansluiting. De meeste hebben 1x35 amp of 3x25 amp. Hierboven ga je al naar een veel hoger vastrecht. 7.x betaal je door een fase 32 amp te belasten, als je maar 1 fase hebt heb je niet veel over voor de rest van je woning en als je 3 fase hebt zal je echt op 20 amp de lader moeten afzekeren en zit je gewoon op 4.x te laden ipv 7.x. Met DC laden kan je als je 3x25 hebt per fase 12 amp gebruiken (ivm verlies) om op 7.x te laden en als je 3x16 gebruikt op 11.
Mensen met een 3 fase aansluiting voor bijvoorbeeld een inductie kookplaat hebben per fase maar 25A ter beschikking. Als je die vol belast met je laadpaal dan haal je net 5kW. Echter dan kan je niet meer koken. Dat is denk ik het probleem van auto’s met 1 fase laders. Dit kan deels opgeloste worden door een smart oplossing tussen lader en meterkast te zetten.1x40 is hetzelfde vastrecht, pas daarboven ga je meer betalen.
Misschien in Eindhoven, hier toch echt 1x35 of 3x25 anders al grote stap omhoog1x40 is hetzelfde vastrecht, pas daarboven ga je meer betalen.
Mensen met een 3 fase aansluiting voor bijvoorbeeld een inductie kookplaat hebben peen fase maar 25A ter beschikking. Als je die vol belast met je laadpaal dan haal je net 5kW. Echter dan kan je niet meer koken. Dat is denk ik het probleem van auto’s met 1 fase laders. Dit kan deels opgeloste worden door een smart oplossing tussen alder en meterkast te zetten.1x40 is hetzelfde vastrecht, pas daarboven ga je meer betalen.
volgens mij is het inderdaad overal 1*35 of 3*25. Ik heb zelf ook een aansluiting van 1*35a op papier maar de hoofdschakelautomaat is 40AMisschien in Eindhoven, hier toch echt 1x35 of 3x25 anders al grote stap omhoog
Ik begrijp echt helemaal niks van je verhaal.
Als je op 3 fasen AC laadt kun je ook instellen dat je 3 keer 12a laadt en dan kan je ook 7kw laden. In de TWC kun je ook slecht 1 of 2 fasen aansluiten dan ben je nog meer flexibel over de fasen.
Maar waarom heeft dit iets met DC Laden te maken? Een DC lader kost al gauw ruim het 3 voudige van een AC lader. Zijn slechts enkel modellen van te koop. En je hebt er weer een extra apparaat tussen zitten wat storingen kan veroorzaken.