Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Als diesel écht schoon zou zijn, zou het geschikt zijn voor in huis en zouden ze wel stofzuigers, wasmachines, drogers, kookplaten en noem maar op op diesel maken, ten slotte doen ze dat ook met apparaten die zich buiten begeven, zoals hoogwerkers, generatoren, heftrucks, hogedrukreinigers, trilplaten en noem maar op. Om nog maar te zwijgen over schone benzine, met hun grasmaaiers, bladblazers enz enz enz. Helaas is het niet schoon, dus maken ze geen kooktoestellen op benzine. Op gas doen ze het nog wel, maar dat is dan ook zo'n beetje de grens.

 

Kennelijk zijn de klanten van Tesla niet de enigen die denken dat Tesla zijn zaken niet op orde heeft.

upload_2019-7-5_7-15-18.png
 
Ik vind die filmpjes van 20 minuten van Björn al veel te lang en dan gaat hij er nu een maken van 24 uur?

Je kan ook gewoon niet kijken... is YouTube, niet Goebels Broadcasting....niemand die je dwingt om te kijken.

ik heb persoonlijk veel informatie gekregen door zijn filmpjes en zeker voor nieuwe Tesla rijders of juist nog geen rijders zijn zijn filmpjes echt wel fantastisch. Altijd eerlijke mening, geen fanboy verhaaltjes en erg duidelijk voor ook de gewone mens...
 
  • Helpful
Reactions: Wackmack
Hiermee is duidelijk bewezen dat je met de M3 duurzaam snel kan rijden.
Vreemd dat hij voor deze recordpoging beroep deed op Ionity en niet SUC.
De SUC in Europa kunnen nog niet op 200 kW laden. De Ionity chargers wel.
De race om in 24 uur zoveel mogelijk kilometers af te leggen zal bepaald worden door hoe snel je de auto kunt laden.
Ik verwacht dat als de Porsche Taycan beschikbaar is, 800 volt systeem ipv 400 volt en daardoor hogere laadvermogens mogelijk is, dit record zal sneuvelen.