Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Maandag in Radar: Klachten over Tesla | Compensatie bij problemen Thomas Cook

De staatstelevisie gaat weer op onze belastingcenten sensatie schoppen. Ze hadden vorige week een formulier online staan om te vragen naar service-ervaringen, heb ingevuld hoe tevreden ik iedere keer ben. Maja dat boeit ze niet, ze zoeken klagers zodat ze kunnen doen alsof alles kut is.

Had ik al gezegd dat ik publieke omroep wanstaltig vind, en programma's als Radar en Kassa voorop? :p
 
Versie 10 met summon op parkeerplaats is pas uit en het eerste artikel is alweer negatief:
Consent | Autobahn

I.p.v. dat ze nu aangeven hoe innoverend het is en dat er nog wel kinderziektes inzitten.

Hoe cool is deze functionaliteit!
Als kind een droom met K.I.T. in gedachte: een zelf rijdende auto die jou met alle gemakken helpt.
Elon maakt het waar en onze kinderen gaan hiervan genieten en nog duurzaam ook.
 
Last edited:
Versie 10 met summon op parkeerplaats is pas uit en het eerste artikel is alweer negatief:
Consent | Autobahn

I.p.v. dat ze nu aangeven hoe innoverend het is en dat er nog wel kinderziektes inzitten.

Hoe cool is deze functionaliteit!
Als kind een droom met K.I.T. in gedachte: een zelf rijdende auto die jou met alle gemakken helpt.
Elon maakt het waar en onze kinderen gaan hiervan genieten en nog duurzaam ook.
Ik zal het misschien verkeerd zien, maar de Tesla doet toch niks verkeerd? Het lijkt erop dat die Lexus achteruit tegen de Tesla aanrijdt?
 
Ik zal het misschien verkeerd zien, maar de Tesla doet toch niks verkeerd? Het lijkt erop dat die Lexus achteruit tegen de Tesla aanrijdt?
Volgens mij zie je het goed. En achteruit rijdend verkeer is in principe de partij die verantwoordelijk is. Hoe er echter naar gekeken gaat worden door de media en advocaten is een tweede. De media zou kunnen zeggen dat een bestuurder de toeter had gebruikt. Advocaten gaan ook naar gaten in de wet zoeken.