Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla in de pers (NL/BE)

This site may earn commission on affiliate links.
Rapport van IFV over de brand in de parkeergarage in Alkmaar:
o.a.:
- brand niet ontstaan in de ev
- accu van de Ioniq heeft wel gebrand
- Tesla ernaast heeft geen vlam gevat

Onderzoeksrapport Singelgarage Alkmaar
Snel, opsturen naar de Telegraaf, dan schrijven ze morgen een artikel met als headline "TESLA NIET UITGEBRAND IN GARAGE ALKMAAR"!

Het grappige is dat het intussen betere clickbait zou zijn juist omdat het zo afwijkt van de geldende norm.
 
Dan zou je zo'n terugroepactie ook verwachte in de EU.
Tesla Will Recall 48,442 Model S and X Units In China Due To Suspension Issues

“On October 23, Tesla decided to announce a recall for 48,442 units of these cars in China. Considering they are made only at the Fremont plant – and that American and European customers have reported similar issues with the suspension of their cars – we would not be surprised to see this safety procedure extended to more markets.”
 
1831B0AF-1264-4E39-8F4C-5050C603533C.jpeg
 
  • Like
Reactions: Maurice1
  • Like
Reactions: wooter
jep, ik lease zelf een model 3 via battmobiel - en die wordt vaker door anderen gebruikt dan door mij.
er is nog een andere model 3 ook, en er zitten ook e-niro, kona, i-pace ... en binnenkort ook polestar 2 en ID3 in de vloot.
En andere battmobiel-gebruikers kunnen je Model 3 reserveren, openen en starten met de battmobiel-app?
 
En andere battmobiel-gebruikers kunnen je Model 3 reserveren, openen en starten met de battmobiel-app?

exact. de sleutelkaart is wel aanwezig in de auto, samen met een laadpas. de battmobiel app kan de tesla app dus niet volledig vervangen en gebruikers hebben ook geen toegang tot de tesla app.

de oprichter van battmobiel heeft ook een leuke, aparte manier om de zaak te promoten.
Frans Grapperhaus gaat vollen klets tijdens testrit
'waarom zoude nog met dieje stinkbak rijden?'
 
Last edited:
Ik had het kunnen / moeten weten: iemand zou niet begrijpen dat het gewoon een geintje was en er serieus op reageren.

Overigens blijft het apart, omdat de auto van mij wel verwacht dat ik door een beregende voorruit heen kan kijken.
Hou rekening met het feit dat bij deze vorm van communicatie 75% van de essentie wegvalt ;)
Ik vond ‘m wel gevat, net als “de spiegels klappen niet uit” pff