Hahaha, nee joh, iets met analogie/metafoor en false equivalency.Beschuldig jij mij nou van het zijn van een verkrachter? Of vind jij dat diefstal ok is zo lang als er ook nog verkrachters zijn?...
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha, nee joh, iets met analogie/metafoor en false equivalency.Beschuldig jij mij nou van het zijn van een verkrachter? Of vind jij dat diefstal ok is zo lang als er ook nog verkrachters zijn?...
Zelfs de BBC gehaald (zowel website als BBC News op TV), dat is wel serieus zeg.....Oei terugroepactie van 2 miljoen Tesla's:
Tesla Recalls 2 Million Cars. The Stock Is Down. It Shouldn’t Be.
Tesla is recalling two million vehicles to update its Autosteer driver-assistance function. It’s a big number but not a big deal.finance.yahoo.com
Dan worden de servers van Tesla voor de software update weer opgestart en heeft iedereen, indien van toepassing, overnacht de veiligheidsupdate.
Ja de titel is wederom klikbait. De M3 kent zeker wat minder goede draagarmen, maar als zo'n auto na 4 jaar en 80.000km slechts 500 euro onderhoudskosten kent dan is mijn mening dat het beter is dan elke ICE die ik gehad heb en dat waren alle leasebakken.Onderzoek wijst uit: dit Tesla-model is de minst betrouwbare auto
Minder onderdelen, maar toch veel afgekeurd!www.autovisie.nl
De M3....
En Tesla stijgt weer in bekendheid zonder reclame uitgavenMaar het doel is behaald. De Tesla haters hebben het gelezen en delen het, de Tesla fans hebben het gelezen en delen het.
Overigens gaat het gerucht dat 150 miljoen handwapens teruggeroepen gaan worden omdat ze mogelijk dodelijk kunnen zijn. Spread the word.
Naast de wielophanging worden de remmen genoemd als zwak punt. Nog nooit van problemen met remmen gehoord bij een M3, behalve dan dat ze vaak ten onrechte worden gebruikt (phantom brakes )Onderzoek wijst uit: dit Tesla-model is de minst betrouwbare auto
Minder onderdelen, maar toch veel afgekeurd!www.autovisie.nl
De M3....
Autovisie loopt een week of wat achter. Dit is oud nieuws en de meest logische verklaring heb ik nog nergens in de pers terug gevonden: Tegen de tijd dat de gemiddelde auto zijn eerste TüV krijgt, is die al een paar keer in de garage geweest. Ook de keuring zelf wordt waarschijnlijk kort na een beurt uitgevoerd, zodat de dealer nog even de laatste puntjes op de i heeft kunnen zetten. Bij Tesla zal dat allemaal iets minder vaak het geval zijn. Als zelfs maar een relatief groter deel direct naar het TüV station is gereden zonder professionele voorcontrole, dan heb je al een statistische afwijking van deze grootte-orde.Naast de wielophanging worden de remmen genoemd als zwak punt. Nog nooit van problemen met remmen gehoord bij een M3, behalve dan dat ze vaak ten onrechte worden gebruikt (phantom brakes )
Ik begreep dat het om roest op de schijven ging omdat we de remmen nauwelijks nodig hebben.Naast de wielophanging worden de remmen genoemd als zwak punt. Nog nooit van problemen met remmen gehoord bij een M3, behalve dan dat ze vaak ten onrechte worden gebruikt (phantom brakes )
Neemt niet weg dat Tesla de update (deels) ook toepast in de EU. Single pull autosteer is daar al een voorbeeld van.
Beetje idioot dit. Het komt nog wel eens voor dat om volstrekt onverklaarbare redenen dit gebeurt. Je zal toch maar daardoor een week (hallo!) geen autosteer meer mogen gebruiken zeg.- Introduced a Suspension Policy that will restrict Autosteer usage for one week if improper usage is detected. Improper usage is when you, or another driver of your vehicle, receive five "Forced Autopilot Disengagements."
Daarnaast begin ik me hiermee af te vragen of NHTSA niet teveel op de huid van Tesla zit m.b.t. autonoom rijden terwijl de andere partijen zoals GM met Cruise onder radar door duiken en ongemoeid worden gelaten. Dan zou die regel voor alle "Autopilots" moeten tellen.Beetje idioot dit. Het komt nog wel eens voor dat om volstrekt onverklaarbare redenen dit gebeurt. Je zal toch maar daardoor een week (hallo!) geen autosteer meer mogen gebruiken zeg.
Gelukkig is dat soort nanny wetgeving niet in de EU (van de andere kant, als ik zie hoe gestrest de EU geraakt van AI, dan geef ik het maximaal 12 maanden).
Heb jij wat GM nieuws gemist?Daarnaast begin ik me hiermee af te vragen of NHTSA niet teveel op de huid van Tesla zit m.b.t. autonoom rijden terwijl de andere partijen zoals GM met Cruise onder radar door duiken en ongemoeid worden gelaten. Dan zou die regel voor alle "Autopilots" moeten tellen.
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar bij mij zijn die ‘disengagements’ er regelmatig en altijd omdat autopilot iets raar doet en daarna zelf in paniek raakt. Maar super logisch dat ik dan als bestuurder daarvoor gestraft ga worden en het mij onmogelijk wordt gemaakt om een functie van de auto te gebruiken waar ik veel geld voor heb betaald.- Introduced a Suspension Policy that will restrict Autosteer usage for one week if improper usage is detected. Improper usage is when you, or another driver of your vehicle, receive five "Forced Autopilot Disengagements."
Nee niks gemist. Wat je ziet, althans dat is mijn ervaring, is dat NHTSA zich veel met Tesla bezig houdt en wat minder met andere fabrikanten. GM is hier alleen als voorbeeld gebruikt. De reden voor het gebruiken is omdat het bij GM eerst goed fout moest gaan voordat de cruise is suspended.Heb jij wat GM nieuws gemist?