Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Model 3 Performance al 38 maal bij SEC geweest in 2 jaar

This site may earn commission on affiliate links.
Even een vraag aan wat specialisten hier.
Mijn auto is in 2 jaar tijd al 38 maal naar het SEC geweest. Alles wat elektrisch
Is gaat kapot. Van MCU tot Temp Sensors tot kabelboom en Airco om maar wat te noemen. Ik krijg onderstaande foutmelding.
Ook hele rare meldingen van de auto zelf. Deze zegt er is een storing in het systeem een ogenblikje, het scherm draait, tot de auto zelf vanuit stilstand zonder dat ik gas geef naar 60 km snelt. De auto in zijn R vooruit gaat rijden en in D achteruit gaat. Zelf werk ik als auto journalist en kom niet verder bij Tesla. Wie weet wat onderstaande melding betekend. We hebben al een oordeel van een professioneel onderzoek buro, maar zoek wat inside informatie van iemand bij Tesla. Graag PB. Bij Tesla kijken ze mee. 100 % discretie gegarandeerd.

IMG_8375.jpeg
 
Het voordeel wat ik heb is dat ik in de media werkzaam ben. Ik heb altijd geprobeerd persoonlijke zaken en mijn werk niet door elkaar heen te laten lopen. Maar hier is de veiligheid van andere verkeersdeelnemers in het geding.
Dus ook collega’s zegen dit moet je publiceren.
Er is meer als voldoende beeld materiaal en mijn onderzoek is nog niet helemaal afgerond.
 
Ik voel met je mee, maar ik weet niet direct wat je doel is om naar de media te stappen. Naar de media stappen heeft enkel nut als dreigmiddel. Eens alles in de media staat, kan het Tesla niet meer boeien want hun goeie naam is al beschadigd. En dan nog ligt niemand er op SeC niveau er echt wakker van, want dergelijke dingetjes worden op een hoger niveau geëscaleerd en gehandeld.

Al geprobeerd intern bij Tesla te escaleren, via diverse service managers? Hoe hoog zit je al, en wat is hun betrokkenheid?
 
Zit al op het hoogste nivo bij Tesla en de legal afdeling. Ze weten dat ik werk als auto journalist. Krijg zelf de Persauto”s mee. Daarom ben ik al meer als 3 maanden bezig om Tesla de mogelijkheid te bieden om een oplossing te zoeken voor niet alleen mij maar ook andere gelijkwaardige gevallen.
Dus ik hoef niet te dreigen met de media, het is mijn werk als onderzoek journalist.

Wat voorbeelden van mij.

AD
Telegraaf
Telegraaf
RTL

Dit wetende als Tesla dan ben je of Dom of niet slim.

Het is nu een principe kwestie.
Een auto is maar een blik op wielen
Veiligheid van verkeersdeelnemers is 1000 maal belangrijker.

Het is een paar weken werken om het onderzoek compleet te hebben.
 
Last edited:
Even een vraag aan wat specialisten hier.
Mijn auto is in 2 jaar tijd al 38 maal naar het SEC geweest. Alles wat elektrisch
Is gaat kapot. Van MCU tot Temp Sensors tot kabelboom en Airco om maar wat te noemen. Ik krijg onderstaande foutmelding.
Ook hele rare meldingen van de auto zelf. Deze zegt er is een storing in het systeem een ogenblikje, het scherm draait, tot de auto zelf vanuit stilstand zonder dat ik gas geef naar 60 km snelt. De auto in zijn R vooruit gaat rijden en in D achteruit gaat. Zelf werk ik als auto journalist en kom niet verder bij Tesla. Wie weet wat onderstaande melding betekend. We hebben al een oordeel van een professioneel onderzoek buro, maar zoek wat inside informatie van iemand bij Tesla. Graag PB. Bij Tesla kijken ze mee. 100 % discretie gegarandeerd.

View attachment 952676


Ik zou Jason Hughes AKA @wk057 benaderen, die is zowel hardware als software specialist en is bedrijfsmatig bezig met Tesla’s.

Zijn website:


Succes 🤞
 
  • Like
Reactions: Persfoto
Zit al op het hoogste nivo bij Tesla en de legal afdeling.
Les 1: legal praat met legal. Als je zelf inmiddels geen advocaat hebt, vecht je met ongelijke wapens.

Het is nu een principe kwestie.
Ja dan laat je ratio achterwege. Je advocaat zou waarschijnlijk net aanraden om dit rationeel te benaderen. Als je andere mensen wil verdedigen, moet je er een groepsvordering van maken.

Dit wetende als Tesla dan ben je of Dom of niet slim.
Tesla is wel wat negatieve reclame gewoon. Ik vrees dat jouw bombshell report in de media op een sisser afloopt.
 
  • Like
Reactions: Maurice1
Ik voel met je mee, maar ik weet niet direct wat je doel is om naar de media te stappen. Naar de media stappen heeft enkel nut als dreigmiddel. Eens alles in de media staat, kan het Tesla niet meer boeien want hun goeie naam is al beschadigd. En dan nog ligt niemand er op SeC niveau er echt wakker van, want dergelijke dingetjes worden op een hoger niveau geëscaleerd en gehandeld.

Al geprobeerd intern bij Tesla te escaleren, via diverse service managers? Hoe hoog zit je al, en wat is hun betrokkenheid?

Damage control... nice @wooter
Publiceren heeft zeker zijn voordelen.
@Persfoto : ik kan je wel wat tips geven via DM.
 
Damage control... nice @wooter
Publiceren heeft zeker zijn voordelen.
@Persfoto : ik kan je wel wat tips geven via DM.
Van mij mag iedereen alles publiceren hoor, maar daarna praat je ook 100% met legal en ben je sowieso voor jaren vertrokken.

Als je vanuit principe wil winnen, dan moet je dat doen. Wil je je problemen opgelost hebben, geloof ik niet in de nucleaire optie, zeker niet bij Tesla die al wat negatief nieuws gewoon zijn en op zijn Amerikaans werken.
 
Van mij mag iedereen alles publiceren hoor, maar daarna praat je ook 100% met legal en ben je sowieso voor jaren vertrokken.

Als je vanuit principe wil winnen, dan moet je dat doen. Wil je je problemen opgelost hebben, geloof ik niet in de nucleaire optie, zeker niet bij Tesla die al wat negatief nieuws gewoon zijn en op zijn Amerikaans werken.
Ze zijn de laatste tijd ook al wat negatief nieuws gewoon in België...
We zijn elkaar al eerder tegengekomen op dit forum... ik had je toen iets gemeld.
In oktober meer.
 
Je hebt wel pech ......

Dreigen met negatieve reviews en media exposure. Effect op omzet: nul (tenzij je het echt regelmatig bont maakt als bedrijf).

Klanten kijken niet naar een enkele case. Die zien heel veel tevreden klanten (meest verkochte EV's ter wereld) en paar die niet blij zijn (bij elk merk heb je die). Tesla zal dit niet boeien en eerder de hakken in het zand zetten als je hiermee komt.

Als je je gelijk wilt: de advocaat., maar dat lost het niet op...... jaren verder en wellicht een vergoeding en nog steeds een auto die niet werkt.

Wellicht eens naar andere SEC (Utrecht is goed team), gewoon langsrijden en kijken of je de auto daar gewoon neer kan zetten.

Ander weg: second opinion/mediator.


Ervaring leert: constructief blijven praten, emotie eruit laten, principes kosten geld, negatieve energie heb je niks aan (soms moet je gewoon afscheid nemen en verlies nemen, zou ik overigens nu nog niet doen).


Wens je succes, wijsheid en wat geluk.
 
  • Like
Reactions: Persfoto

Blijkbaar is de inspanning toch de moeite…
38 keer teruggaan naar een SEC, het lijkt me dat de eigenaar al veel geduld heeft gehad, niet?
Absoluut, maar is echt het laatste wat je wilt (goede man is 4 jaar verder). Dit soort trajecten kost je niet alleen geld maar ook hoop energie en tijd.

En bedenk: na 4 jaar kun je nog steeds ongelijk krijgen !
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Persfoto
Van mij mag iedereen alles publiceren hoor, maar daarna praat je ook 100% met legal en ben je sowieso voor jaren vertrokken.

Als je vanuit principe wil winnen, dan moet je dat doen. Wil je je problemen opgelost hebben, geloof ik niet in de nucleaire optie, zeker niet bij Tesla die al wat negatief nieuws gewoon zijn en op zijn Amerikaans werken.
Als je je auto al 38 keer naar een SeC hebt gebracht dan heb je meer dan genoeg aangetoond dat jij de problemen opgelost wilt hebben lijkt me.
 
Het gekke is dat ik altijd positief heb geschreven over Tesla. Zonder Tesla waren andere merken niet verder de EV’s gaan ontwikkelen. Alleen mijn auto is een ramp. Ik moet volgende week een reportage maken over een kampeerbed in een Model Y. Maar de persdienst geeft niet meer thuis. Beetje kinderachtig maar goed is niet anders. Ze hadden op dat artikel gewoon een positief verhaal kunnen verwachten. Lees mijn werk over Tesla maar op Persfoto.com