Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Nature/Architecture foto's

This site may earn commission on affiliate links.
Was een paar dagen bij onze oosterburen..

DSCF4359 (2).jpg
 
er bovenop had ook wel mooi geweest:cool:

toch was het geen Photoshop - mocht je dat denken... Ben er gewoon even gaan staan terwijl de fotograaf aan de overkant van de weg klaar stond.
Gebruik dit soort foto's doorgaans om de ongelovigen te laten zien dat je met een EV prima naar het buitenland kan. ..zoals ook bij het Colosseum in Rome.. Heb inmiddels het effect van de laaghangende zon wat bijgesteld. Dat dan weer wel softwarematig (Lightroom)..
 

Attachments

  • 20181024-DSCF4355-2.jpg
    20181024-DSCF4355-2.jpg
    337.3 KB · Views: 54
toch was het geen Photoshop - mocht je dat denken... Ben er gewoon even gaan staan terwijl de fotograaf aan de overkant van de weg klaar stond.
Gebruik dit soort foto's doorgaans om de ongelovigen te laten zien dat je met een EV prima naar het buitenland kan. ..zoals ook bij het Colosseum in Rome.. Heb inmiddels het effect van de laaghangende zon wat bijgesteld. Dat dan weer wel softwarematig (Lightroom)..
Ik dacht helemaal niet dat een fake was. Wa doen dit ook meestal zo. Zonder te vragen en met veel overtuiging voor een kasteel of zo gaan staan met de auto. Iedereen denkt dan dat dat een voorziene fotoshoot is...en als er een verantwoordelijke komt opdagen is de foto al genomen en gedragen we ons gewoon als domme Belg.:p
Als je het op voorhand gaat vragen is het toch meestal "neen", en dan gaat het niet meer natuurlijk;)
 
  • Like
Reactions: Edi99 and Frank C
In navolging van het draadje op in het algemene US forum, leek me het wel een leuk idee voor een centrale thread om mooie tesla foto's te posten.

Uiteraard om te beginnen; hier wat foto's van mijn S;
Oslo
View attachment 156053

Rondane, NO
View attachment 156054

Hood River Oregon and Redwoods in California. iPhone photos. Cheers


IMG_0669.JPG
IMG_0677.JPG
IMG_0903.JPG