Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla schrapt gratis laden bij nieuwe auto (ook referral)

This site may earn commission on affiliate links.
Niet te geloven..... Gisteren snel m'n nieuwe MS P100D besteld om nog te pofiteren van gratis SuC'en (raar woord...) en dan komen ze met zoiets. Ga eens even met Tesla overleggen maar overweeg ook om te cancellen en later weer te bestellen....
Hier precies hetzelfde: mijn best gedaan om gisteren op de valreep nog een Tesla te bestellen, had dus beter een dag kunnen wachten. Achja...c’est la vie.
 
Doen zoals @Glitch zou ik zeggen. Cancellen en onmiddellijk met extra korting herbestellen.

Voor de rest was het weer een sterk staaltje : "ik heb even met mijn manager overlegd en als u voor dan tekent kan ik u een zeer bijzondere aanbieding doen" - staaltje van Tesla.

Ach, het enige verschil is dat de eerste (!) €.500,00 credits krijgt. Ben je dat niet dan maakt het niets uit.
 
Ach, het enige verschil is dat de eerste (!) €.500,00 credits krijgt. Ben je dat niet dan maakt het niets uit.
Ik neem aan dat de meeste huidige eigenaren hun eigen referral code hanteren. Dan ben je wel degelijk € 500,- goedkoper uit als je jouw bestelling van 31 januari cancelled en opnieuw bestelt. Het gaat immers - zo lees ik het - om de eerste referral in de periode tussen 1 februari en 30 april:

"Naast onbeperkt Superchargen ontvangt de eerste vriend die door een eigenaar tussen 1 februari en 30 april wordt aangedragen, een tegoed van 500 € om aan diensten en accessoires te besteden."
 
Ik denk dat de grote taxibedrijven ook gewoon een kans moeten krijgen om zelf een supercharge station aan te kunnen schaffen, anders wordt elektrisch rijden voor hun een stuk minder aantrekkelijk dan dat deze nu is. Mogen hun nou in zijn geheel niet meer superchargen of alleen niet gratis?
 
Ik denk dat de grote taxibedrijven ook gewoon een kans moeten krijgen om zelf een supercharge station aan te kunnen schaffen, anders wordt elektrisch rijden voor hun een stuk minder aantrekkelijk dan dat deze nu is. Mogen hun nou in zijn geheel niet meer superchargen of alleen niet gratis?
Er is een aparte SuC voor Taxi's in Hoofddorp
Superchargers in Nederland (NL)
 
  • Informative
Reactions: Rowan256
Vanochtend een email gehad, gratis supercharging blijft gehandhaafd.


upload_2018-2-13_13-40-57.png
 
Ah de heldere communicatie van Tesla ;)

Ik ben benieuwd hoelang ze dit trucje nog vol gaan houden. Vorig jaar met de verlaagde financieringstarieven was er ook een deadline (eind juli) die later nog met een maand of wat doorliep. Nu hetzelfde trucje met het SuperChargen. Creativiteit (van het team) van Kim is wel redelijk beperkt als je het mij zo vraagt. Zou ze het misschien alvast naar medio 2019 willen verlengen, kunnen we nog voor de bijtellingswijziging van eind 2019 een frisse S of X bestellen / afleveren met gratis SuC ;)
 
Ah de heldere communicatie van Tesla ;)

Ik ben benieuwd hoelang ze dit trucje nog vol gaan houden. Vorig jaar met de verlaagde financieringstarieven was er ook een deadline (eind juli) die later nog met een maand of wat doorliep. Nu hetzelfde trucje met het SuperChargen. Creativiteit (van het team) van Kim is wel redelijk beperkt als je het mij zo vraagt. Zou ze het misschien alvast naar medio 2019 willen verlengen, kunnen we nog voor de bijtellingswijziging van eind 2019 een frisse S of X bestellen / afleveren met gratis SuC ;)

Dit bepaalt Kim natuurlijk niet. Het is de policy van het bedrijf. Zoals het er nu naar uitziet zou het al mooi zijn als ze uitrekken tot alle 2018 auto's. 2019 zullen erg beperkt zijn door onze beleidsmakers.
 
Inmiddels een vakantie van ruim 4000 km met de Tesla erop zitten. Met een volle lading vertrokken. Onderweg voor 900 km betaald opgeladen (EUR 45 in totaal) in Spanje en de rest met de superchargers kunnen doen (grotendeels in Frankrijk). Fantastisch. Ook het gevoel dat je oplaadt en dan zonder betalen weer kunt verder rijden....
 
  • Love
Reactions: nico180