You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Die stalls staan gewoon op een pallet, daar kan je niet laden.
Ik zie hem nu op street maps. Maar zit die 6 niet in de app, toch?Afgaande van de Google Maps link? Toen ik er 1,5 jaar geleden was stonden daar wel degelijk een 6-tal SuC's actief (het Tesla logo lichtte rood op).
afgelopen zomer stonden ze op pallets, ik had niet de indruk dat ze het deden.Afgaande van de Google Maps link? Toen ik er 1,5 jaar geleden was stonden daar wel degelijk een 6-tal SuC's actief (het Tesla logo lichtte rood op).
Toen stonden ze ook al op pallets, maar deden ze het blijkbaar wel. Dan zullen ze het nu ook wel doen. Blijft bijzonder, ik had gelukkig plek bij die andere 4 en ik kan me nog herinneren dat er toen max 120kW stond, dat vond ik ook al zo bijzonder. Nu is het 150 kW volgens Tesla.In 2022 blijkbaar wel: Wiki - Superchargers Visited
120 kW was v1.
Op chargemap ook nog een comment uit 2022: 6 temporary stalls on a parking lot nearby (follow the signs).
En bij plugshare Hotel MOHR life resort | Lermoos, Tirol | EV Station ook nog foto's uit 2022 waar het licht brand.
Wanneer was dit? Die zwarte tube lijkt de voeding te moeten zijn (als je op andere foto's van plugshare kijkt). Zoals die er zo bij ligt lijkt het me inderdaad niet in bedrijf. Wel typisch dat ze 3A/B 4A/B en waarschijnlijk 5A/B genummerd lijken te zijn. Dan zijn 1 en 2 bij het hotel.Ik heb toen een foto gemaakt in mijn beleving brandt er geen logo?
Bij Nijvel Zuid staan er ook een paar stalls op pallets. Het idee ervan is dat ze verplaatst zouden kunnen worden om bij drukke SuCs tijdelijk extra capaciteit te kunnen bieden. Maar of dat nog steeds gebeurt betwijfel ik.Toen stonden ze ook al op pallets, maar deden ze het blijkbaar wel. Dan zullen ze het nu ook wel doen. Blijft bijzonder, ik had gelukkig plek bij die andere 4 en ik kan me nog herinneren dat er toen max 120kW stond, dat vond ik ook al zo bijzonder. Nu is het 150 kW volgens Tesla.
Augustus 2023Wanneer was dit? Die zwarte tube lijkt de voeding te moeten zijn (als je op andere foto's van plugshare kijkt). Zoals die er zo bij ligt lijkt het me inderdaad niet in bedrijf. Wel typisch dat ze 3A/B 4A/B en waarschijnlijk 5A/B genummerd lijken te zijn. Dan zijn 1 en 2 bij het hotel.
Tesla kan waarschijnlijk uitlezen wat voor type auto er staat te laden. Als ze dat weten, dan weten ze ook dat de laadpoort aan de verkeerde kant zit en dat deze auto 2 plaatsen in beslag neemt. Het aantal beschikbare stalls kunnen ze dus vrij eenvoudig daarop aanpassen.I was in Lermoos, Austria on Saturday morning. The plan was to drop kids and friend off at the 180 Panorama hotel and me charge the car. The app showed one free charger.
It turned out a Dutch ID4 was occupying one of the ports. Since their charger is at the 'wrong' side, they actually made two spots useless. There was already a queue forming and we waited 20 minutes for this family to arrive. I had to wait another 10 minutes to get a charging spot.
I believe that supercharger should not be open to non-Teslas. Only 4 spots and one misplaced car will mean you get to the charger expecting a free slot but end up in a queue.
Illertissen kun je inderdaad beter vermijden. Betere keuze is Merklingen, Ulm of Fussen.We then reached Supercharger at Illertissen and there were 2 chargers free. Only three German cars, rest all Dutch. By the time we returned from the nearby McDonalds therew as a queue for both this supercharger as well as for the Ionity next to it. I almost witnessed an accident at the Ionity because an impatient eTron driver flew past everyone to take the slot that had ust become free, but then saw a woman standing in that spot guarding it for her usband (who was waiting for that spot) to drive into that spot to charge.
7 jaar geleden stonden er in Gent al 4 extra werkende laders op een pallet om de verwachte zomerpiek op te vangen.Die stalls staan gewoon op een pallet, daar kan je niet laden.
Deze tijdelijke opstelling op de parkeerplaats bij de skilift was inderdaad afgelopen zomer niet meer actief toen wij er waren (19-072023). In 2021 en 2022 wel kunnen laden tijdens onze eerste overnachting op weg naar Italie. Gelukkig bij Mohr nog een plekje vrij met 13km rest.Augustus 2023