Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Supercharger netwerk

This site may earn commission on affiliate links.
Ik vind het ook een beetje vreemd waarom Venray erop staat. Ok, de locatie is prima (ik neem aan bij hotel Asteria, net zoals in Horst maar een paar honderd meter van de afslag maar dan ook nog een McDonalds erbij), maar inderdaad maar 10 km verder. Dan kun je er misschien beter eentje bij Cuijk doen. Dan geen hotel, maar wel een McDo, KFC en Subway en je hebt het verkeer van de A77 erbij.
Sowieso, als je van de A73 afkomt heb je een flink stuk zonder SuC, pas in Apeldoorn, Bunnik of Amersfoort kom je er weer een tegen.
 
  • Like
Reactions: FAarts
Ik rij er morgen langs. Zou mooi zijn als het operationeel is.

Edit: lees net op Duitse forum dat er nog niet genoeg trafo’s staan. Die komen volgende week.
Idd niks werkend bij Heiterwang. Sta nu bij SuC Imst
image.jpg
 
  • Like
Reactions: Dikkie Dik
Daar is alles toch na 20:00 gesloten?
SC Hilden is chille laadstop met 24/7 access toilet. Wellicht bedoelen jullie dat ook niet verder, het restaurantje is inderdaad niet 24/7 open.

Nieuwe laadplaats in aanbouw tussen Reute en Lermoos aan de 179. Naast tankstation en Snel Spar
Er is toch verdorie iets supermoois aan van die chargers in de Alpen in het dal. Wow! Ik kom begin mei langs deze charger in

Heiterwang, dan zal die vast en zeker open zijn!

 
  • Like
Reactions: job-lek
SC Hilden is chille laadstop met 24/7 access toilet. Wellicht bedoelen jullie dat ook niet verder, het restaurantje is inderdaad niet 24/7 open.
Ik heb hem vermeden. Bij een laadstop wil ik toch wel even een kopje koffie of een hapje eten. Dat lukt daar niet na 20:00.

Maar eigenlijk valt dan ook wel zowat iedere Van der Valk af. Voordat je daar je bestelling hebt kunnen plaatsen, is je auto alweer vol.
 
Ik heb hem vermeden. Bij een laadstop wil ik toch wel even een kopje koffie of een hapje eten. Dat lukt daar niet na 20:00.

Maar eigenlijk valt dan ook wel zowat iedere Van der Valk af. Voordat je daar je bestelling hebt kunnen plaatsen, is je auto alweer vol.
Voordeel is dat op late tijdstippen de bezetting wss dusdanig is dat je niet bang hoeft te zijn voor idle fees, dus kun je rustig je bittergarnituur naar binnen werken :p
 
  • Like
Reactions: job-lek
Blijft toch een mooie foto van de Pallet-Supercharger (6/4/2019)...
De afgelopen jaren niet nodig gehad wegens MS LR.

View attachment 1029883
Er ontstond discussie of deze laders op de pallet nog wel werken. Iemand zei dat ze een paar weken geleden langs zouden komen om het te bevestigen.
Ik kon ze niet ontdekken omdat de parkeerplaats vol stond met skiliefhebbers.
 
Ik had verwacht dat BP de eerste zou zijn, omdat zij hun deal van 100 miljoen dollar (of punten) veel eerder hadden aangekondigd dan EV Point dat deed. Maar de startups gaan sneller, denk ik.

Het is een scenario waarin Tesla hun snelladers aan het ontwikkelen en installeren is (net als Kempower, ABB en anderen), maar de commerciële exploitatie wordt afgehandeld door deze andere partijen.
 
  • Like
Reactions: robertvg
Ik had verwacht dat BP de eerste zou zijn, omdat zij hun deal van 100 miljoen dollar (of punten) veel eerder hadden aangekondigd dan EV Point dat deed. Maar de startups gaan sneller, denk ik.

Het is een scenario waarin Tesla hun snelladers aan het ontwikkelen en installeren is (net als Kempower, ABB en anderen), maar de commerciële exploitatie wordt afgehandeld door deze andere partijen.


Ja, en als je de lage kostprijs van een Tesla charger bekijkt zullen ze uitermate concurrerend zijn in deze markt.