Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Wall Connector laten installeren thuis

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben op zoek naar een partij die voor mij de Tesla Wall Connector kan installeren op een paaltje inclusief graven in m'n tuin en tegels eruit halen en netjes terugleggen.

Tot nu toe ben ik in mijn speurtocht enkel partijen tegengekomen waarbij ze zelf laadboxen zoals bijv. de EVBox erg pushen. Ze lijken geen optie aan te bieden om de Tesla Wall Connector te installeren.

Heeft iemand hier tips voor mij waar ik het beste terecht kan voor deze installatie?
 
Bij mij is het naar enorme tevredenheid geïnstalleerd door Hoppenbrouwers Techniek: Home - Hoppenbrouwers Techniek
Volgens mij zitten zij echter enkel in Brabant, maar misschien hebben ze elders partnerbedrijven.

Ik ben nooit zo tevreden over de dienstverlening van bedrijven, maar deze partij was echt uitstekend. Op tijd, werkzaamheden goed uitgevoerd, alles netjes achtergelaten....prima.
 
Bij mij is het naar enorme tevredenheid geïnstalleerd door Hoppenbrouwers Techniek: Home - Hoppenbrouwers Techniek
Volgens mij zitten zij echter enkel in Brabant, maar misschien hebben ze elders partnerbedrijven.

Ik ben nooit zo tevreden over de dienstverlening van bedrijven, maar deze partij was echt uitstekend. Op tijd, werkzaamheden goed uitgevoerd, alles netjes achtergelaten....prima.

Dankjewel voor de tip! Ik zie dat ze ook in Utrecht zitten. Ik woon in Haarlem, ik heb ze een e-mail gestuurd!
 
Nee? Ik zag als dingen die potentieel lastig zijn voor een "gewone" elektricien: graven in de tuin, tegels weer netjes terugleggen en specifiek hoe de Tesla Wall Connector aangesloten moet worden. Maar misschien is dat allemaal peanuts voor elke elektricien, dat zou kunnen.

Het graven in de tuin en de tegeltjes zou je juist zelf kunnen doen (mits fysiek in staat) en het aansluiten is daarna echt geen rocket science.
Ik heb het zelf nog niet laten doen maar enkele in mijn omgeving wel en dus ook door de installateur/electricien om de hoek.
 
Voor Tesla-rijders in Groningen eo raad ik Eelke Stegewans van TIB in Haren aan. Staat ook op de Tesla-site. Nuchtere mannen met verstand van zaken.

Ik heb zelf de betonnen poer gemaakt, paal geplaatst, de dikke stroomkabel en dunne internetkabel ingegraven.
TIB heeft meterkast aangepast, Maxem aangesloten en de kabels in de TWC gemonteerd.
 
Chargecars.nl heeft gisteren bij mij een NewMotion geïnstalleerd. Werken landelijk. Goede gasten, hebben ook straat- en graafwerk gedaan. Ze doen allerlei merken laadpalen. Ik had mijn NewMotion gekocht via 4EV.nl. Zij werken blijkbaar samen met Chargecars. Een week na bestelling alles naar volle tevredenheid geïnstalleerd.