Ik leef onder een steen, wie is die 101 jarige autobouwer eigenlijk?van die autobouwer die al 101 jaar auto's bouwt
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik leef onder een steen, wie is die 101 jarige autobouwer eigenlijk?van die autobouwer die al 101 jaar auto's bouwt
Ik leef onder een steen, wie is die 101 jarige autobouwer eigenlijk?
Bij mij draait Waze op een aparte el-cheapo Smartphone van 70 euro die discreet vast in de auto gemonteerd is. Waze is daarop prima bruikbaar en mijn mobieltje blijft fijn in m'n broekzak. Zo ben ik tijdens het rijden ook niet zo snel afgeleid door whatsappjes e.d.Waze heeft ook zo z'n nadelen: (dit is Waze for Android)
Other data that Waze grants themselves the right to collect on you includes:
Your GPS location and driving routes. Of course, some of this is needed to deliver the services described, however it does not need to be stored indefinitely. Waze’s privacy policy states that this information will be used to “create a detailed location history of all the journeys you have made”. The question, of course, is “for whom, exactly?”.
Your home, work, and favorite destinations (as you assign within the application).
All of your chat messages with other Waze users
All queries you make to Waze
All of your calendar information
All of the phone numbers stored on your device’s phone book; in other words, selling out all of your friends to Google.
Your own phone number
Any personally identifiable information you add in your profile (such as your name, gender, photos). Some fields are specifically made mandatory in order to use Waze.
Information from your other social network accounts (explained later).
Information from_all_ mobile devices you’ve ever linked to your account
Meta-data about you: how long you use Waze, information about your device, web pages that you visit within Waze, everything that you read in Waze, advertisements that you view or click on, your_communications with other users and third parties_, your IP address and domain, and the geolocation of the device you log in from.
Any personal information that comes out of emails you use to contact them; for example, if you sign your emails with a signature line containing your phone number and place of business, Waze gets to use that information.
In elk geval iets om over na te denken. Waze is niet de enige die dit soort zaken doet natuurlijk.
Benieuwd naar de montage.Bij mij draait Waze op een aparte el-cheapo Smartphone van 70 euro die discreet vast in de auto gemonteerd is. Waze is daarop prima bruikbaar en mijn mobieltje blijft fijn in m'n broekzak. Zo ben ik tijdens het rijden ook niet zo snel afgeleid door whatsappjes e.d.
Ik heb een Garmin die ik indien nodig op het dashboard kan zetten. Hele vakantie mee gereden, ging prima. Ziet er alleen een beetje sneu uit als je een wagen van 130 K hebt met een Garmin van 100 euro op je dashboard....
Die maakt toch ook gebruik van Navigon kaarten?Ik heb een Garmin die ik indien nodig op het dashboard kan zetten. Hele vakantie mee gereden, ging prima. Ziet er alleen een beetje sneu uit als je een wagen van 130 K hebt met een Garmin van 100 euro op je dashboard....
Die maakt toch ook gebruik van Navigon kaarten?
..
Vreemd dat de kaart updates die Garmin/Navigon zelf gebruikt en/of maakt dan niet doorgeeft aan Tesla.
Of is de samenwerking met Tesla opgezegd en rijden we verder op oude intel tot Tesla zelf met iets nieuws komt?
Tesla heeft volgens mij gewoon geen updates gekocht. Zorgt ook weer voor extra werk vermoed ik. En aangezien ze reeds met een opvolger/vervanger bezig zijn zal dit er ook niet meer van komen.
De navigatie is dan ook het enige waar ik niet tevreden van ben.
Wat ook irritant is als ik vanuit Rhoon / Barendrecht naar iets boven Rotterdam wil dan wilt hij altijd door de Maastunnel! Dat is echt trager dan de rondweg. Daarbij snapt het systeem ook niet dat de buis van noord naar zuid dicht is en dus ook een route terug via deze weg steeds weer probeer.Vandaag was zowat de ganse dag de E313 hier afgesloten .
Gevolg was een infarct op de secundaire wegen.
Gelukkig wist de NAV van Tesla mij netjes via de locale wegen rond de file te leiden.
Let wel : er is zeker ruimte tot verbetering; integratie van Waze lijkt mij de beste oplossing. Met off-line kaarten.
Naam begint met een B en eindigt op MW ...Ik leef onder een steen, wie is die 101 jarige autobouwer eigenlijk?