Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Trouwerij met tesla op bezoek?

This site may earn commission on affiliate links.
Dag beste forumgangers. Ik ben net lid geworden en kom meteen met een verzoek, haha.. Het zit zo: Mijn vriendin en ik zijn allebei al een poosje fan van tesla. Ik vanaf het moment dat ze de roadster aankondigden; zij sinds de Model S op de Nederlandse wegen te zien is. Onze inkomens gaan nou echter niet bepaald in de richting van enige kans van het daadwerkelijk bezitten van zo'n ding, helaas.
Nu gaan we over twee weken trouwen, en heb ik het idee opgevat om daarbij 'iets' met Tesla te doen. Ik wist alleen niet zo goed wat, want een tesla themes bruiloft gaat net even een paar tandjes te ver. Wat dan wel? Nou: het lijk mij erg leuk als we een enthousiasteling (of twee) kunnen vinden die in de buurt van Maarssen woont, wél in het bezit van een tesla is en die het leuk lijkt om een paar korte ritjes met passagiers te rijden, gewoon hier door de polder. Gewoon om het rijden in een tesla een beetje te laten ervaren aan ons (bruidspaar) en wellicht ook een aantal bruiloftsgasten, bij interesse. We hebben zelf nog nooit in een tesla gezeten en ik denk dat mijn vriendin dat wel erg leuk zou vinden. Ikzelf natuurlijk ook :). Let wel; we hoeven en durven zelf niet te rijden, het is de bedoeling dat de eigenaar dat lekker zelf doet! Een ritje van 10 minuutjes zou al helemaal goed zijn.

Datum: 17 augustus
Tijd: ergens tussen 1800 en 2000 (rest vd dag is redelijk bezet)
Beloning: enthousiaste gezichten, hapje en drankje.

Ik hou het topic en PM's in de gaten!
 
Leuk initiatief en alvast gefelicteerd! Wij hebben onze M3 dan helaas nog (net) niet.

Tip voor na de bruiloft.....maak een afspraak voor een proefrit in Amsterdam ZO....duurt even qua planning, maar kost niets;)

Edit, niet verder vertellen...ze hebben het al zo druko_O
 
Dank jullie voor de reacties, super! Ik heb met Bart44 al één en ander doorgesproken. Koen_X en NielsT stuur ik een PM. Ik kan niet goed peilen hoe groot de interesse in een ritje bij de overige gasten is. We hebben dan ongeveer 100 man, dus ik neem aan dat er toch wel een paar even in een Tesla willen zitten. Meer dan drie auto's lijkt me teveel. In het ergste geval schat ik dat verkeerd in en hebben sommigen pech; dat is beter dan wanneer er iemand voor joker hier naartoe komt.

Luc2000 - een proefritje heb ik ook al eens aan gedacht, maar misschien kunnen we dan beter eerst een berg geld verdienen. Anders zijn we misschien niet blij meer met het autootje wat we nu hebben en dat zou jammer zijn.
 
Maarssen is me iets te ver, anders had ik ook wel meegedaan haha. Je went er snel aan hoeveel proefritten je moet geven met zo'n ding, op de basisschool van m'n dochter waren de juffen zelfs de planning aan het omgooien zodat er eentje bij mij mee moest rijden.
 
Mooie datum om te gaan trouwen, 17 augustus ;)
Helaas zelf verhinderd vanwege een niet nader te noemen jubileum ;)
Maak er een mooie dag van samen! :)
(En alvast gefeliciteerd ;) )
 
@NielsT, @Bart44, @Koen_X - Ondanks een eindeloze hoosbui tijdens de ceremonie is alles goed gegaan. Ik, mijn bruid en een hele hoop gasten vonden het fantastisch om een ritje in jullie auto's mee te maken en breed grijnzend in de stoel gedrukt te worden. Wij zelf hebben twee ritjes meegereden en ik heb meer gasten hetzelfde heb zien doen. Het was echt heel erg leuk en we zijn ontzettend dankbaar dat jullie dit voor ons wilden doen. Hulde!
Als ik het goed heb begrepen zijn er zelfs één of twee gasten serieus aan het denken over een aankoop en zijn er een hele rits anderen totaal verbaasd uit de auto gestapt, want die wisten niet dat een ritje in een auto zo leuk kon zijn.

Koen, bedankt voor de show en jullie Tesla beker; we gaan sparen!