Zie hierboven:Heb je Model 3?
2017 : Model S90D | Obsidian Black Metallic | Autopilot 2.0 MCU1 | 21" | Vented Tan Tesla Chairs | FSD Option Active |
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zie hierboven:Heb je Model 3?
Hallo allemaal! Ik heb paar weken geleden FSD gekocht voor mijn Model 3. Is het al zinvol om ombouw naar HW3 in te plannen in de app?
Ik wacht gewoon tot Tesla zich bij me meldt. Ik ga ook geen afspraak bij de tandarts maken voor een vulling als ik nog geen gaatjes heb.
Heeft geen nut, er zijn nog geen processorboards beschikbaar. De hardware die ze hebben gaat in S en X. Men zei Q3 komt model 3, maar het is Tesla he.Hallo allemaal! Ik heb paar weken geleden FSD gekocht voor mijn Model 3. Is het al zinvol om ombouw naar HW3 in te plannen in de app?
Welke actie was dat? Ik heb in maart €3200 betaald voor de upgrade van EAP naar FSD.FSD "in de actie" aangeschaft [...]
Welke actie was dat? Ik heb in maart €3200 betaald voor de upgrade van EAP naar FSD.
Ik ook, heb jij de melding in het software overzicht in de wagen, bij mij staat er nog steeds EAP, in mijn account overzicht is het ok. Misschien een draadje aanmaken met hw2.0 naar 3.0 ?Welke actie was dat? Ik heb in maart €3200 betaald voor de upgrade van EAP naar FSD.
Vraag: Heeft iemand al zijn Tesla MS die gebouwd is in de periode 2018 jan - maart al laten upgraden? Het lijkt erop dat een speciale benodigde kabel beperkt beschikbaar is, waardoor mijn afspraak keer op keer wordt verzet.
Welke actie was dat? Ik heb in maart €3200 betaald voor de upgrade van EAP naar FSD.
Ja, dat stond er vrijwel direct goed in.Ik ook, heb jij de melding in het software overzicht in de wagen, bij mij staat er nog steeds EAP, in mijn account overzicht is het ok. Misschien een draadje aanmaken met hw2.0 naar 3.0 ?
Goedendag, de benodigde hardware is op dit moment in Nederland nog niet beschikbaar, helaas hebben wij ook nog geen verwachte release datum. Wij zullen de ingeplande afspraak om deze reden annuleren. Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team Tesla Mobile Service
Beste heer Van Zummeren,
Bedankt voor uw vraag. De installatie van HW 3.0 is momenteel nog niet op aanvraag beschikbaar in de VS en in Europa. Dit zal in eerste instantie op uitnodiging vanuit Tesla gefaseerd uitgerold worden voor bepaalde voertuigen, afhankelijk van onder andere de specifieke voertuigconfiguratie en bouwdatum. Er is momenteel nog geen praktisch verschil op de weg tussen HW 2.5 en en HW 3.0, voor alle duidelijkheid.
Vanwege bovenstaande wordt de afspraak geannuleerd, wij hopen op uw begrip.
Met vriendelijke groet,
Tesla Service
Beste heer van Zummeren, de benodigde hardware voor uw upgrade naar HW3.0 is op dit moment in Nederland nog niet volledig beschikbaar, helaas hebben wij ook nog geen verwachte release datum. Deze hardware upgrade wordt in etappes uitgerold en beschikbaar gemaakt voor installatie verdeeld in groepen auto`s. De voertuigen reeds aangeschaft met FSD bij aankoop krijgen hierin voorrang, deze worden per auto automatisch vrijgegeven. Wij zullen de ingeplande afspraak om deze reden annuleren. Excuses voor het ongemak. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Leon - Tesla Service
Goedemiddag, op dit moment is de hardware voor uw Tesla nog niet beschikbaar. Deze hardware upgrade wordt in etappes uitgerold en beschikbaar gemaakt voor installatie verdeeld in groepen auto's. Gezien het voor uw auto op dit moment nog niet beschikbaar is zullen we de ingeplande afspraak annuleren. Excuses voor het ongemak. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Tesla Mobile Service
Beste heer/mevrouw, de benodigde hardware is op dit moment in Nederland nog niet beschikbaar, helaas hebben wij ook nog geen verwachte release datum. Wij zullen de ingeplande afspraak om deze reden annuleren. Excuses voor het ongemak.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Tesla Service