Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

V6.0 is binnen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik had er ook problemen mee, maar na een nieuwe pairing lukte het wel nadat ik de Tesla App opende. Misschien toch nog eens opnieuw pairen (forget this phone op de Model S)?
Bedankt voor je reactie Dylan. Ik had dit al geprobeerd en inmiddels nog 10 keer. Helpt niet bij mij. Ik snap er geen zak van, bij iedereen werkt het direct als een zonnetje, maar ik krijg het niet aan de praat. Ik denk dat ik maar berust, als ik nog eens bij een SC kom zal ik vragen of ze er iets mee kunnen, maar ik verwacht niet dat ze diep in de spelonken van mijn iphone de oplossing weten te vinden.
 
V 6.0 is binnen.
Alles gelukt.
Nu hopen dat WP8 apps ook de agenda gaan kunnen gebruiken.
De Windows Phone developer uit de States is druk doende de agenda sync in te bouwen. Het is nml geen officiele Tesla App helaas. Maar gelukkig hebben we als Windows Phone al tijden functionaliteiten die nu pas bij Android en IOS erin zitten

- - - Updated - - -

Gewoon vering hoog zetten. Moet ie automatisch onthouden nu :tongue:

goed plan!
 
Bedankt voor je reactie Dylan. Ik had dit al geprobeerd en inmiddels nog 10 keer. Helpt niet bij mij. Ik snap er geen zak van, bij iedereen werkt het direct als een zonnetje, maar ik krijg het niet aan de praat. Ik denk dat ik maar berust, als ik nog eens bij een SC kom zal ik vragen of ze er iets mee kunnen, maar ik verwacht niet dat ze diep in de spelonken van mijn iphone de oplossing weten te vinden.

Ik had dat ook en heb gebeld met Technical Support. Daar kreeg ik de tip om 1) de app geheel van de iPhone te verwijderen, 2) op MyTesla een nieuw wachtwoord aan te maken, 3) de app opnieuw op de iPhone te installeren en in te loggen met het nieuwe wachtwoord. Dat heb ik gedaan en toen werkte het...
 
Ik had dat ook en heb gebeld met Technical Support. Daar kreeg ik de tip om 1) de app geheel van de iPhone te verwijderen, 2) op MyTesla een nieuw wachtwoord aan te maken, 3) de app opnieuw op de iPhone te installeren en in te loggen met het nieuwe wachtwoord. Dat heb ik gedaan en toen werkte het...
Zucht....werkt ook niet. Maar toch bedankt voor je reactie. Ik zal ook maar gewoon even gaan bellen i.p.v. het forum te vervelen met mijn persoonlijke ellende. Maar wilde toch even reageren dat ik je suggestie heb opgevolgd. Thanks.
 
Ik krijg het ook niet aan de gang. Alle instructies opgevolgd, telefoon al een keer verwijdert en opnieuw gepaired. Nog niks.

Waarschijnlijk onnodig dit te vermelden, maar deze 3 (privacy)settings in je phone heb je ook allemaal aangepast?

7f9e086ee2374efc7ea42a346aca5bc8.jpg
 
Waarschijnlijk onnodig dit te vermelden, maar deze 3 (privacy)settings in je phone heb je ook allemaal aangepast?

7f9e086ee2374efc7ea42a346aca5bc8.jpg
Ik in elk geval wel Onno. Toch blijf ik het gevoel hebben dat er nog ergens een setting zit die roet in het eten gooit. Of dat mijn dubbele gebruik van de Week Cal app, die naast de Model S app en Evernote alledrie toegang willen tot mijn calendar, elkaar verstoren. Wat ik ook vreemd vind, als ik de Model S app weg gooi en opnieuw installeer, krijg ik geen vraag meer of ik toegang wil verlenen tot de calendar, en dat was bij de recentelijke update van de Model S app volgens mij wel zo. Ook zijn al mijn settings (en ingestelde notifications in de app) weer aanwezig na herinstallatie van de app, net alsof hij niet helemaal goed verwijderd is geweest. Dus als ik nu de app weggooi en herinstalleer en deze door jou getoonde settings naloop, staat alles al weer correct. Maar het helpt niet, unpairen en weer pairen ook niet en de suggestie om een nieuw password te maken in MyTesla aan te maken en daarna de app weer te installeren ook niet. Het moet wel haast iets lulligs zijn. Ik zit ook nog niet op iOS 8.0, ik wacht meestal even, misschien dat dat nog helpt.
 
Ik in elk geval wel Onno. Toch blijf ik het gevoel hebben dat er nog ergens een setting zit die roet in het eten gooit. Of dat mijn dubbele gebruik van de Week Cal app, die naast de Model S app en Evernote alledrie toegang willen tot mijn calendar, elkaar verstoren. Wat ik ook vreemd vind, als ik de Model S app weg gooi en opnieuw installeer, krijg ik geen vraag meer of ik toegang wil verlenen tot de calendar, en dat was bij de recentelijke update van de Model S app volgens mij wel zo. Ook zijn al mijn settings (en ingestelde notifications in de app) weer aanwezig na herinstallatie van de app, net alsof hij niet helemaal goed verwijderd is geweest. Dus als ik nu de app weggooi en herinstalleer en deze door jou getoonde settings naloop, staat alles al weer correct. Maar het helpt niet, unpairen en weer pairen ook niet en de suggestie om een nieuw password te maken in MyTesla aan te maken en daarna de app weer te installeren ook niet. Het moet wel haast iets lulligs zijn. Ik zit ook nog niet op iOS 8.0, ik wacht meestal even, misschien dat dat nog helpt.

Ik heb na de installatie van V6 EN de settings te hebben gewijzigd op m'n iPhone ook nog eens het center console van Tessie gereset. Daarna werden agenda'a gesynced.
Might that help?

Hebben jij en HWS trouwens wel versie .15 van V6 ?
 
Iemand al gehad als je aan einde van de dag van work location de auto in stapt. De Model S vind dan dat ik naar huis toe moet, had zelf geen navi ingesteld maar hij begon zelf dat ik naar huis toe moest. Moet ik dit in de gaten houden aangezien dit wellicht de vrouw is die me dwingt naar huis te rijden, of weet de auto (zonder calendar link) dat ik naar huis toe ga??? Wel apart, maar ook wel weer grappig aangezien de S vandaag gelijk had. Blijkbaar als je ergens tussen 16 uur en 18 uur in de auto stapt, dan ga je naar huis punt.
 
@Paulw5 blijkbaar leert de auto uit de historie wat je van plan bent. Na update naar V6.0 stapte ik 's morgens in de auto om maar het werk te gaan en kreeg toen de melding dat er een 11 minuten snellere route naar 'Work' was. Dat klopt ook, ik rijd altijd een iets langere route met minder kruispunten en verkeerslichten. Ik rijd er normaal gezien zonder navigatie heen en de calender was leeg. Er zit een bepaald lerend effect in de auto?