Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

V6.0 is binnen

This site may earn commission on affiliate links.
Net meteen de calendar functie kunnen testen, had agenda afspraak met als locatie de naam van het verzorgingstehuis van oma staan en dat nam hij mooi over. Ideaal dus om vooraf een trip te plannen!
Straks even opnieuw door de buurt rijden en kijken of hij de drempels high/very high die ik net ingesteld heb onthouden heeft.
 
Net meteen de calendar functie kunnen testen, had agenda afspraak met als locatie de naam van het verzorgingstehuis van oma staan en dat nam hij mooi over. Ideaal dus om vooraf een trip te plannen!

Ja, de kalenderfunctie is geweldig. Zaterdagochtend op weg voor een uitwedstrijd van de oudste. Vooraf had ik het adres van de club ge-copy/paste in de kalender op m'n Mac. Bij het instappen 's ochtends toont de Tesla automatisch de kalender, tab op de eerste regel en de navigatie start. Super!
 
Yes. Binnen. De nieuwe cleane look bevalt me wel - maar dat is smaak. Kalenderfunctie is ook top. Werkt gelijk en pikt de afspraak met locatie eruit. Morgen maar eens kijken hoe de navigation om gaat met de files. Toch top hoor. Zo'n auto die steeds beter wordt.
 
Yes. Binnen. De nieuwe cleane look bevalt me wel - maar dat is smaak. Kalenderfunctie is ook top. Werkt gelijk en pikt de afspraak met locatie eruit. Morgen maar eens kijken hoe de navigation om gaat met de files. Toch top hoor. Zo'n auto die steeds beter wordt.

Vergeet de traffic based navigatie dan niet op te zetten... Ik was verbaasd dat die niet default enabled stond
 
Hij is binnen! En nu aan het laden.....
ImageUploadedByTapatalk1411307748.987273.jpg