S-19910
Driving Model-S #19910
Ben het toch niet helemaal met je eens, de functies die ik omschreef (stoel geheugen voor de passagier, shuffle, gordel pingeltje) waren heel gewoon op m'n 1,5 jaar oude 5 serie en zijn toch wel dingen die je van een auto in deze klasse mag verwachten vind ik.
ik ben heel blij dat Tesla zich eerst en vooral concentreert op de basis : de aandrijvinglijn; zonder daarbij de veiligheid het oog te verliezen (cfr de sterren).
Alle andere zaken zijn mijns inziens 'nice-to-have'; en ik zou ze ook graag hebben. Maar laat ze zich eerst concentreren op de betrouwbaarheid van batterij, convertors, motor etc...
Om Model-3 niet te vergeten.
- - - Updated - - -
NAV 6.0 :
voor mijn dagelijkse verplaatsing naar en van werk heeft V6.0 voor mij geen verbetering gebracht.
Na +/- 4.000 maal het traject afgelegd te hebben, kan ik echt wel de snelste route. Zonder verkeersovertredingen of onverharde wegen.
En die route wijkt nog steeds 4 keer fundamenteel af van het voorgestelde traject.
Begint al thuis; de snelste route is echt wel door Nederland en niet via België...
Hierbij moet ik wel opmerken dat ik nog geen énkele GPS gehad heb, die de beste route aangaf.
(ik ben overigens niet de enige die 'mijn' route volgt; ik kom frequent dezelfde wagens op verschillende plaatsen langsheen de route)
Op andere routes, via Antwerpen en Brussel, heb ik wel gemerkt dat de alternatieve routes in geval van file best wel goed werken.
Ik mis ook verder de keuze voor alternatieve routes. Snelste, kortste, mooiste...
En via Navigon op smartphone krijg ik ook steeds drie keuzes voorgesteld; met aanduiding van duur en afstand.
Conclusie : grote stap vooruit, maar toch 'room for improvement'.
(mijn grootste ergenis blijft evenwel het continu rebooten ! )