Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

V6.0 is binnen

This site may earn commission on affiliate links.
Heb 'm ook binnen, en - op risico hier een eenzaat mee te zijn, but I don't care - I'm not impressed!
Waarom ze hiervan een "major" releasesprong gemaakt hebben, mag Joost weten. Ik zie er hoogstens een 5.12 in of zoiets.
bovendien wil Google Play de 2.0 van de mobiele app plotseling niet langer installeren op mijn LG P970 smartphone, dus ga ik die ook nog eens mogen vervangen om - ooolala! - toegang te bekomen tot die door iedereen (?) o zo gewenste en gevraagde kalenderfunctionaliteit. Hadden ze niet beter wat R&D geïnvesteerd in een USB muziekshuffle, zo vraag ik mij af?

Pffff, really disappointed...

Fobless driving? Stel: je vertrekt zonder keyfob in de broekzak, je plugt je smartphone in één van de usb-poorten om hem bij te laden, je vergeet dat hij daar nog ligt bij het uitstappen en je vertrekt te voet naar kantoor... Daar realiseer je je dat je zonder gsm op stap bent, en je keert terug...

De kalender? Volstaat het niet dat je smartphone je aan een afspraak herinnert? Wat is de toegevoegde waarde van de Tesla hier? Dat hij een adres detecteert, en daar naartoe navigeert? Als dat navigeren nog steeds gebeurt volgens "de kortste weg", dan hoef ik die niet eens. Al teveel "smalle-weggetjes-miserie" mee beleefd...

What else?
 
Last edited:
Weet je wat me ook irriteert? Ik stap in de ochtend in, trap even op de rem zodat ie aan gaat, en doe daarna mijn gordel om.

Ik doe dit omdat de auto toch even een paar seconden nodig heeft om op te starten. Wat me dan dus irriteert is dat ie direct begint te pingelen dat ik mijn gordel niet om heb. Waarom pingelt ie niet pas als ik ga rijden en mijn gordel niet om heb?

Andere dingen zijn inderdaad shuffle, Air Suspension niet naar normaal kunnen laten gaan op basis van je locatie (de snelweg gaat direct over in de ringweg, hoeft ie niet meer op low), stoel geheugen voor de passagier, en zo zijn er nog wel 1 of 2 dingetjes waar ik nu niet op kom...
 
Weet je wat me ook irriteert? Ik stap in de ochtend in, trap even op de rem zodat ie aan gaat, en doe daarna mijn gordel om.

Ik doe dit omdat de auto toch even een paar seconden nodig heeft om op te starten. Wat me dan dus irriteert is dat ie direct begint te pingelen dat ik mijn gordel niet om heb. Waarom pingelt ie niet pas als ik ga rijden en mijn gordel niet om heb?

Andere dingen zijn inderdaad shuffle, Air Suspension niet naar normaal kunnen laten gaan op basis van je locatie (de snelweg gaat direct over in de ringweg, hoeft ie niet meer op low), stoel geheugen voor de passagier, en zo zijn er nog wel 1 of 2 dingetjes waar ik nu niet op kom...

Geheugen voor de lendesteun, dit werkt ook niet op de bestuurdersstoel.
 
Weet je wat me ook irriteert? Ik stap in de ochtend in, trap even op de rem zodat ie aan gaat, en doe daarna mijn gordel om.

Ik doe dit omdat de auto toch even een paar seconden nodig heeft om op te starten. Wat me dan dus irriteert is dat ie direct begint te pingelen dat ik mijn gordel niet om heb. Waarom pingelt ie niet pas als ik ga rijden en mijn gordel niet om heb?
+++ 1 !!!
 
een gegeven paard.jpg
 
Geweldig die omleiding bij files. Ging vandaag bij kantoor weg naar huis en toen werd me een alternatieve route van 21 km voorgesteld terwijl ik zonder file de gewone route van 14 km naar huis kon doen. Kwam waarschijnlijk omdat er van Delft naar Rotterdam een flinke file stond maar die route heb ik nog nooit genomen. V6.0 herkent dus niet de normale route die ik altijd neem maar berekent iedere keer weer de zogenaamde snelle route die, als je de binnendoor wegen kent, vaak nooit de snelste route is. Blijkt het menselijk brein nog steeds niet onder te doen voor de computer. Behalve bij schaken dan zo af en toe maar schaken tijdens files kan nog steeds niet op het scherm helaas.