Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

V6.1 Beschikbaar ?

This site may earn commission on affiliate links.
Net de update binnengehaald van 6.1 (2.2.113) naar (2.2.115). Ik kan in de release notes niets nieuws ontdekken, deze lijken nog de 2.2.113 release notes. Het enige verschil waarvan ik dacht dat deze nog niet in de vorige versie zat is dat de "Energy Saving" nu alleen nog maar een on/off mode heeft en niet meer de nightly mode (zie screenshots). Of was deze toch al eerder gewijzigd?

DSC_0135.JPG
DSC_0137.JPG
DSC_0138.JPG
 
Ik heb versie 2.2.115 ook gekregen vandaag.
Mijn hart sprong op want ik verwachte de update die ook mij TACCC en auto-beam zou geven, dat is me namelijk beloofd door de helpdesk.
Helaas, weer niet...
De enige wijziging die ik heb kunnen ontdekken is dat de radio niet telkens vanzelf aangaat als je instapt. Ik vermoed dus een bugfix; geen idee of er nog meer zijn.
Die energy mode is inderdaad ook een verandering denk ik; volgens mij stond-ie bij mij gisteren nog op nightly...

Groet Ipe
 
Net de update binnengehaald van 6.1 (2.2.113) naar (2.2.115). Ik kan in de release notes niets nieuws ontdekken, deze lijken nog de 2.2.113 release notes. Het enige verschil waarvan ik dacht dat deze nog niet in de vorige versie zat is dat de "Energy Saving" nu alleen nog maar een on/off mode heeft en niet meer de nightly mode (zie screenshots). Of was deze toch al eerder gewijzigd?

View attachment 70662

Energy saving :Off is precies de beschrijving van de vroegere nightly mode...
 
Net de update binnengehaald van 6.1 (2.2.113) naar (2.2.115). Ik kan in de release notes niets nieuws ontdekken, deze lijken nog de 2.2.113 release notes. Het enige verschil waarvan ik dacht dat deze nog niet in de vorige versie zat is dat de "Energy Saving" nu alleen nog maar een on/off mode heeft en niet meer de nightly mode (zie screenshots). Of was deze toch al eerder gewijzigd?

Ja in de "oude" 6.1 waren er inderdaad 3 opties.
Bij mij nu ook aan updaten. Duurt 1 uur en 40 minuten. Net als de vorige. Dat lijkt me een behoorlijk grote update voor alleen wat bug fixes.
 
Vandaag de eerste keer gemerkt dat hij zichzelf had opgewarmd. Ik wou vanavond 10 minuten voor vertrek via de app de auto opwarmen maar zag dat het binnenin 18° was.
Als ik in de wagen kwam, stond de buitentemperatuur op 3°
Hij had bijna 10 uur buiten gestaan, dus kon niet meer warm zijn van de vorige rit.

verder niets van meldingen gezien.