ik ben mijn eerste vakantie (naar Oostenrijk) aan het plannen met mijn S60 (tweedehands gekocht). Gezien de relatief kleine batterij, wordt het vaak een SuC bezoeken: 51min rijden, 14min laden, en in totaal zo'n 10u40min onderweg volgens A Better Routeplanner. In principe ben ik van plan dat in een keer te doen, maar ik zou graag willen weten wat jullie ervaring hiermee is.
route gaat via deze SuCs:
Mogendorf Supercharger (12 stalls)
Wiesbaden Supercharger (4 stalls)
Wertheim Supercharger (6 stalls)
Geiselwind Supercharger (6 stalls)
Hilpoltstein Supercharger (6 stalls)
Schweitenkirchen Supercharger (8 stalls)
Bernau am Chiemsee Supercharger (8 stalls)
Flachau Supercharger (18 stalls)
range anxiety heb ik niet, maar met het lage aantal stalls ben ik wel bang dat ik kans heb dat alle stalls al bezet zijn bij aankomst, of in ieder geval een lagere rate-of-charge zal hebben omdat meer dan de helft van de stalls bezet zal zijn, en hierdoor dus veel langer dan gepland onderweg zal zijn. Ik ben van plan om op vrijdag 5/7/2019 te vertrekken, dus het begin van het hoogseizoen. Is dit realistisch, of moet ik toch een overnachting onderweg inplannen?
graag jullie mening!
route gaat via deze SuCs:
Mogendorf Supercharger (12 stalls)
Wiesbaden Supercharger (4 stalls)
Wertheim Supercharger (6 stalls)
Geiselwind Supercharger (6 stalls)
Hilpoltstein Supercharger (6 stalls)
Schweitenkirchen Supercharger (8 stalls)
Bernau am Chiemsee Supercharger (8 stalls)
Flachau Supercharger (18 stalls)
range anxiety heb ik niet, maar met het lage aantal stalls ben ik wel bang dat ik kans heb dat alle stalls al bezet zijn bij aankomst, of in ieder geval een lagere rate-of-charge zal hebben omdat meer dan de helft van de stalls bezet zal zijn, en hierdoor dus veel langer dan gepland onderweg zal zijn. Ik ben van plan om op vrijdag 5/7/2019 te vertrekken, dus het begin van het hoogseizoen. Is dit realistisch, of moet ik toch een overnachting onderweg inplannen?
graag jullie mening!