Al een knap oud draadje. Maar om > 110 pagina's info door te ploegen is wat veul. Bestaan er al handige overzichtjes van laadstations Frankrijk onderweg?
Nu zelf wat geprutst. Maar deze was nog niet ideaal.
Gewoon stuff die Old skool is te printen. Dan bedoel ik
geen apps want die die ken wel. Voor mij werkt dat l sturend niet en dan moet moet ik a teveel onderweg met de telefoon prutsen en b lukt dat zonder bril niet goed.
Naar de wintersport met ski's al gemerkt dat met laden tot in de praktijk max ca 370-380 km de werkelijke range -100 km een aardige inschatting was. Navigatie onderweg bakte er opnieuw met nu een set surfboards bovenop de M3 long range van het Groene hart tot iets voorbij Bordeaux zeker in het begin nog niet heel veel van. Maar met 5 stops heen en 4 terug (Angouleme, Blois, Senlis Lokeren) en een zijden pedaal behandeling viel het op zich nog mee en met de cruise control bergje op uiteraard uit. Maar moet je zelf wel blijven mee plannen.
Op zich een oké begin lijstje maar om dat iedere keer up to date houden is werk. Joint effort is dan handiger. Misschien is dat al gedaan. Bijvoorbeeld tussen het maken van het overzichtje en vertek had ik mege site als Poitiers Sud volkomen gemist. Had zelf de hele rits klein op A5 is (ongeveer de maat voor het mapje van de parkeerschijf geprint) + aparte paginaat'je voor Parijs.
Hoef hier niemand uit te leggen dat je onderweg in de auto in het navi menu direct de max capaciteit zien (en beschikbare laders zien) Al is dat in de praktijk is dat laatste maar redelijk accurraat. Bovendien kapt de verbinding er regelmatig mee en dan werkt onprettig. Vandaar papier...
Volgende versie zet ik er ook soort lader bij en wat korte info over eten + drinken en aantal ***** voor goede koffie en eten! Wil als het lukt BKing en McD vermijden.
De plus van bv een shared doc versie hievan is dat een anderen in Lokeren after dark de wat schimmige types & merkwaardige transatie settng aan de baan aan de overkant ook kunnen vermijden. Of een gore en treurig maar helaas key locatie zoals Senlis toch proberen over te slaan.
Maar er zijn ook plussen zoals de koffie en laadsnelheid in Blois was ondanks de wat kille locatie top net zoals in Angouleme (daar itt Senlis wél een hele goede Ibis) Bovendien bleek de N10 was sowie prettiger rijden met 110 km/h. De betere snelheid met teveel meuk op je dak omdat iedereen daar niet harder mag.
Zwembad bij het novotels met Superchargers (Lille Bordeaux West ed) is std overigens formeel niet voor Tesla rijders en andere passanten.