Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vakantie - Italië

This site may earn commission on affiliate links.
Dat is zeker waar, hier in NL zijn we duidelijk veel verder. Hier kun je overal terecht om te laden. Ik ben benieuwd hoe het in de praktijk gaat komende zomer. Ik heb voor de zekerheid wel gekozen voor een vakantie verblijf waar ik de UMC kan gebruiken.
De praktijk zal zijn dat die paar laadpalen die er zijn in juli en augustus vaak bezet zullen zijn. Was afgelopen zomer al zo. En allemaal een NL nummerbord!
 
O ja, en bij de SuC Palmi moeten de eigenaars zeer goed opletten dat de vleugeldeuren niet worden geopend als je onder zo'n luifel staat!!
Stond te praten met een Duitser en die kon maar net zijn deur nog tegenhouden. (foto's komen later)
 
In juni een nacht geboekt bij Motel San Gottardo Sud, bij de SuC daar. Kan nog annuleren, iemand ervaring met dit hotel? Het is voor de tijd van het jaar wel erg goedkoop. Egerkingen was al volgeboekt en Beckenried en Grenzach reteduur.
Wij moesten afgelopen zomer bij die SuC stoppen. Hebben in het Motel een koffie gedronken. Motel zag er verder netjes uit, toilet was schoon. Denk dus dat de kamers ook wel netjes zullen zijn en je hoeft er toch maar een nacht te slapen. Dat overleef je toch wel :rolleyes:
 
  • Like
Reactions: Exiteer