You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gezien de breedte van je Tesla én de breedte van de sluizen van de tolpoort zou ik het liefst beide handen aan het stuur houden!Kun je dat apparaatje ook tegen je voorruit houden als je er doorheen rijdt? Dan hoef je er niet steeds er tegenaan te kijken.
Man ja wat een luxe. Gewoon doorrijden en je suf lachen. Beste investering ooit... (beneden de 25 euro dan)Mijn 4 passagiers waren ook unaniem bijzonder enthousiast over dat magische kastje!
Nooit meer kaartje trekken en CC insteken.
Kun je dat apparaatje ook tegen je voorruit houden als je er doorheen rijdt? Dan hoef je er niet steeds er tegenaan te kijken.
Valt wel mee hoor. Ik houd niet van zo’n ding tegen mijn raam en houd het daarom met de hand even vast. Als je het poortje binnenrijdt ertegen houden, piepje en doorrijden maar. Inmiddels al tientallen keren gedaan, zowel in Italië als in Frankrijk. Werkt inderdaad fantastisch, tolpoortjes waren nog nooit zo leuk.Wat @michelh zegt, het kan, maar je moet het heel ruim voor het naderen van de poort doen, is me verteld en weet ik uit ervaring.
Ik zie op deze manier de dag nog komen dat het sneller gaat bij de poortjes met muntgeldHaha mannen, jullie hebben me overtuigd! Ik ga er ook een halen!
Ik zag daar idd verdacht veel Nederlanders met zo'n ding rondrijden.Ik zie op deze manier de dag nog komen dat het sneller gaat bij de poortjes met muntgeld
Ik betaal de tol altijd met creditkaart. Soms als ik dan de uittreksels krijg zie ik ineens een veel hoger bedrag. Boete ineens mee afgehouden, nooit info gekregen van waar, hoeveel te snel, ....
Dat is raar. Ik was gewoon blijven staan totdat iemand naar me toe zou komen. Bureaucratie...
@Edi99 kan hier zeker en vast iets over vertellen!!Ik ben van plan binnen enkele weken de Stelvio pas te doen op terugweg van Italië.
Verschillende van jullie hebben hem al gedaan. Mijn vraag is: is het haalbaar om met m’n 90 D in Trento 100% geladen te vertrekken en dan in een (niet zo) rechte lijn te rijden over trafoi, stelvio, umbrail, santa maria, de davos pas, davos, en dan naar de SUC Maienfeld?
Abetterrouteplanner denkt dat ik daar met 11% aankom, maar, ik wil niet zuinig rijden op de Stelvio... en er zit uiteraard veel regen (de droge) op eens over de pas.
Of is het aan te raden toch langs Sankt Moritz SUC te gaan?
Bij voorbaat dank voor jullie raad en tips!
@Edi99 kan hier zeker en vast iets over vertellen!!
nu ja dat valt wel mee... ik heb niet die route gevolgd en ook niet bijgehouden hoeveel ik weer genereer down hill... En ik ben van de andere kant genomen.