Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vakantie - Italië

This site may earn commission on affiliate links.
Hi, eind volgende maand ga ik ook naar Italie met een model S75. We verblijven op de camping in Moniga del Garda. Via een review van de camping kwam ik erachter dat de camping niet accepteert om op de plek of bij de receptie te laden. Ik ga al drie jaar met de model S op vakantie en heb nog nooit echte laad problemen gehad. Dat reviewbericht viel dus flink tegen. Nu heb ik gekeken wat de laad mogelijkheden zijn, wat ik kan vinden lijkt dit heel erg beperkt. Heb een Recharge laadpas aangevraagd, omdat op 4 km van de camping een Recharge laadpaal staat. Ook verwacht ik meer te moeten laden op de tripjes vanuit de camping. Op de heenweg vanuit NL kan ik gewoon super chargen, dat is geen issue.

Aantal vragen voor hier:
- Hebben jullie nog tips voor mij?
- Welke laadpas(sen) moet ik echt aanvragen naast de recharge pas?

Alvast dank voor jullie reactie!
GardaUno is geen optie in Moniga? Voorlopig zelfs gratis...
 
Zijn er mensen al van plan naar Lombardije af te reizen? Las gisteren dat er overal (binnen en buiten) een mondkapjesplicht is...
Buiten geen mondkapjes maar binnen wel tenzij je gaat zitten in bar of restaurant. Afstand is overal 1 meter behalve in Toscane, daar is het 1 meter 80. Zo begrijp ik het. Maar neem gewoon een mondkapje mee en dan zie je wel wat er van je verwacht wordt.
 
6471949F-B585-4BAA-B30D-CA9E8DA657CF.png


geldt ook van Recharge en Ionity