Dus als anderen dat zien en aankomen is meer dan de helft leeg?Ik heb het 1 keer gezien, volgens de navi waren inderdaad bijna alle plekken bezet, en toen ik arriveerde was meer dan de helft leeg.
Last edited:
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dus als anderen dat zien en aankomen is meer dan de helft leeg?Ik heb het 1 keer gezien, volgens de navi waren inderdaad bijna alle plekken bezet, en toen ik arriveerde was meer dan de helft leeg.
Bijna alle plekken bezet = niet vol = geen laadfile.Dus als anderen dat zien en aankomen is meer dan de helft leeg?
I rest my case nu.
Nee wooter. Laadfiles bestaan niet. Vraag je mede-moderator maar eens.Bijna alle plekken bezet = niet vol = geen laadfile.
Beetje domme oefening van het hotel, want als je daar met je Tesla 's nachts komt en je wil laden, gaan ze toch echt wel hun gasten moeten opbellen en vragen om de auto te verplaatsen.Wat ik wel zag en waar ik een beetje van schrok (zeker omdat ik de nacht ging doorrijden) was onderstaande:
View attachment 789911
Dat is echt wel een paranoïde vergelijking. Jij zit dus met een revolver in de hand achter jouw voordeur te wachten tot die opengebroken wordt?In mijn huis is nooit ingebroken dus inbraken komen nooit voor. Ik quote jou even, geparafraseerd.
Even rekenen: 12 plaatsen (wat momenteel weinig is). 30minuten laden (wat momenteel al heel veel is), om de 5 minuten vertrekt er gemiddeld iemand. Dat is even snel als aan een benzinestation.Bijna alle plekken bezet = niet vol = geen laadfile.
Wat voor een rekenmachine heb jij?Even rekenen: 12 plaatsen (wat momenteel weinig is). 30minuten laden (wat momenteel al heel veel is), om de 5 minuten vertrekt er gemiddeld iemand. Dat is even snel als aan een benzinestation.
Dacht dat er dit jaar geen SuC-files geweest waren. Enkel tankfiles. En heel veel verkeersfiles.
Even rekenen: 12 plaatsen (wat momenteel weinig is). 30minuten laden (wat momenteel al heel veel is), om de 5 minuten vertrekt er gemiddeld iemand. Dat is even snel als aan een benzinestation.
Hoe kom je daar nu weer bij? Ik wilde alleen de bewering van wooter aan de kaak stellen. Dacht dat Belgen goed waren in de Nederlandse taal. Dan ben jij zeker en vast de uitzondering die de regel bevestigt!Dat is echt wel een paranoïde vergelijking. Jij zit dus met een revolver in de hand achter jouw voordeur te wachten tot die opengebroken wordt?
Moet inderdaad 60 minuten zijn (wat inderdaad veel is)Wat voor een rekenmachine heb jij?
En dan nog klopt het niet. Bij de helft van de bezetting plus 1 kakt de laadsnelheid in. En de wachttijden zijn doorgaans bij niet V3-locaties waar het aantal stalls meestal 6 tot 12 zijn.Moet inderdaad 60 minuten zijn (wat inderdaad veel is)
Mooi gezegd. Idd, alles is betrekkelijk. Als je de feiten maar onderkent en niet onder het tapijt veegt. Voor dat laatste hebben we onze Haagse politici.Disclaimer: Ik heb altijd de neiging om mijn keuzes positief uit te leggen, dat leeft een stuk prettiger.
Ik ben dus heel blij -zoals eerder- gezegd met mijn Model Y. Ik ga weg bij mijn huidige werkgever en koop privé mijn huidige Y over. Das best een klap geld, dus dat getuigt er wel van hoe blij ik er mee ben.
Ik vond twee keer laden naar Oostenrijk een verademing. Ik ski altijd in Oostenrijk en zomervakantie in Frankrijk rijd ik s nachts en heb ik ook nauwelijks last van laadfiles.
Het is idd geen hosanna. Als ik s nachts rijd en ik haal net aan Mogerndorf vind ik dat nog steeds balen. Snachts in de eerste ruk, rijd ik het liefst 500 km en ga dan stoppen. Dus 293 km voelt echt als te kort.
Ik vind dat jammer. Dat zet ik af tegenover het feit dat ik me soms een beetje schuldig voel dat ik 2000 km rij en vervolgens een berg aan gort ski.
Vroeger voelde ik me ook nog schuldig omdat ik foute sheiks aan het sponsoren was voor 150 liter benzine en dito uitstoot waar mijn kinderen de rekening voor betalen en ik niet.
Dus als ik dat tegenover elkaar weet is dat kleine beetje ergernis over de ‘gebreken’ van een EV zo weer verdwenen.
TLDR: niet alleen naar de nadelen kijken, ook naar de voordelen en oordelen op totaalplaatje.
Ja, tankfiles heb je altijd, en verkeersfiles ook. Maar SuC-files zijn er heus wel geweest hoor: skiverlof Kerst was in het heengaan de SuC van Beaune volledig volzet met 2 wachtenden voor ons toen we arriveerden; toen we vertrokken stonden er al zeven (7!) in een rijtje aan te schuiven om te mogen wachten tijdens het laden. Veel NL nummerplaten trouwens, dus misschien zat er wel iemand van op dit forum tussen. Daarnaast in het heenrijden nog file gehad aan Chateauvillain-Orges en Lyon.Dacht dat er dit jaar geen SuC-files geweest waren. Enkel tankfiles. En heel veel verkeersfiles.
Jawel, maar nog nooit mee op reis geweestNooit benzine of motorfiets gereden?
Ik gebruik nooit lapmiddelen, nog nooit op reis in een laadfile geraakt.
Enige keer dat ik heb moeten wachten was in Zwolle, voor de uitbreiding
Ja, behalve dan in Reims (6), Chateauvillain (6 volgens mij), Lyon (6). Verdubbel het aantal SuCs daar en veel van mijn gezaag valt weg.Even rekenen: 12 plaatsen (wat momenteel weinig is). 30minuten laden (wat momenteel al heel veel is), om de 5 minuten vertrekt er gemiddeld iemand. Dat is even snel als aan een benzinestation.
Ik zal je helpen:Moet inderdaad 60 minuten zijn (wat inderdaad veel is)