Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vakantie : laden in Duitsland wordt Stau aan de SUC

This site may earn commission on affiliate links.
Je bent een tijdje geleden deze vergeten te delen. Dus ter aanvulling :



View attachment 890710


View attachment 890711
Dat is echt oude koeien uit de sloop trekken. :D Ik weet niet hoe oud die foto is maar die witte Fiesta is al in 2006 gesloopt.
 
Nieuwe koeien dan…. Weliswaar geen Duitse koeien maar vandaag gezellig naar Parijs gereden; Senlis vol en 5 wachtende voor me, Lille ook vol en daar 4 wachtende. Bovendien beide geen V3 en dus lage laadsnelheid. Hoop dat dit geen voorteken is van de a.s. ski/wandelvakantie met carnaval…
 
Iets voorbij Senlis (richting Parijs) zit een Fastned (aire de Vémars) direct aan de snelweg met 16 aansluitingen. Misschien is dat een beter alternatief totdat de SuC bij Noyelles wordt geopend. Ik ga over 2 weken hierop mikken, onderweg naar Zuid Spanje.
 
Nieuwe koeien dan…. Weliswaar geen Duitse koeien maar vandaag gezellig naar Parijs gereden; Senlis vol en 5 wachtende voor me, Lille ook vol en daar 4 wachtende. Bovendien beide geen V3 en dus lage laadsnelheid. Hoop dat dit geen voorteken is van de a.s. ski/wandelvakantie met carnaval…
Gisteren, geheel on topic, ook laadfile bij Waldlaubersheim. Kon gelukkig Plafzfeld nog halen.
 
Nieuwe koeien dan…. Weliswaar geen Duitse koeien maar vandaag gezellig naar Parijs gereden; Senlis vol en 5 wachtende voor me, Lille ook vol en daar 4 wachtende. Bovendien beide geen V3 en dus lage laadsnelheid. Hoop dat dit geen voorteken is van de a.s. ski/wandelvakantie met carnaval…
Ik denk niet dat veel wintersporters via Parijs rijden. 😜

We vertrekken altijd op vrijdag (Krokus Noord Nederland) en dan hebben we altijd rustige SUC’s in Frankrijk.
 
That exception is not too bad… I have always been able to charge below € 0.20 at home in the past month.
Just like filling up with fuel, it just depends on where you fill up, it is expensive along the highway, a lot cheaper at self-service.
not everyone has the luck of home charger, or a garage, or a house.... My building chargers went from 0.30 to 0.47€/kW in few weeks. And this is using Shell recharge otherwise it will be 0.50 and minute tariff as well. My charger at work was 0.20 and it's now 0.47. VAT is also going back to 21% since 2023....
Charging EVs is getting more expensive for the majority of the Dutch people.
 
  • Like
Reactions: woes
Charging EVs is getting more expensive for the majority of the Dutch people.
Dan moet je eens naar België komen. En dan zijn ze sedert ieuwjaar al gedaald in prijs. De laatste maanden was het 71ct.
E2F41D3A-5129-4A43-A72C-E7D231276324.jpeg
 
  • Informative
Reactions: djlorenz