Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vakantie : laden in Duitsland wordt Stau aan de SUC

This site may earn commission on affiliate links.
gisteren om 12:00 bij Moers...
Op het eind nog 4 laders op skid die tijdelijk zijn bijgezet ivm verwachte drukte. Deze extra palen worden niet aangegeven op het navigatie scherm
CDA80749-C123-4DEC-9E76-7CD039FD5B75.jpeg
 
  • Informative
Reactions: Nowyony
Ik ben nu net even terug van de wintersport en de enige waar ik moest wachten (letterlijk minder dan een minuut) was Innsbruck. Maar daar kwam ik rond lunchtijd aan en was een groep Teslarijders gewoon uitgebreid aan het lunchen.

Je kan dus pech hebben, maar zo lang als je een alternatief hebt voor alleer het toch druk/vol blijkt, dan kan je weinig gebeuren.
 
Gisteren vanaf Almere naar Igls vlak onder Innsbruck gereden met de M3LR. Laden ging dusdanig soepel dat we van nature een langere stop maakten dan nodig, puur omdat het plassen/eten met onze 2 kleine kinderen gewoon niet sneller ging.

Uiteindelijk op beide stops geladen tot 100% omdat we toch langer bezig waren en he laden heel snel ging (start met 135kW ofzo). Hadden daardoor maar 2 Ipv 3 stops nodig, beide ook nauwelijks bezet.

Omdat dit onze eerste trip was met de EV heb ik nog redelijk rustig gereden, maar inmiddels heb ik wel geleerd dat je gewoon kunt doorrijden zo veel als je wilt en gewoon de trip-lijn in de gaten kunt houden.