You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tesla zal ook actie moeten nemen. Hopelijk wordt dat ‘extra capaciteit’.Die nieuwe prijzen van Ionity zullen het niet rustiger maken bij de SuC.
Zo, 12 posts en direct zaniken.De reis van Nederland naar Oostenrijk is steeds minimaal 14 uur , 1000 km. Inclusief vaak stoppen en laden om de hogere laadsnelheid te halen. Stop eigenlijk iedere 200 km. Voordeel is wel koffie halen, toilet en gelijk weer verder. Dus rond 5 stops.
Kinderen en vrouw klagen al dat het te lang duurt. Laat staan als ik straks steeds 15 min moet gaan wachten omdat het bezet is.
Kortom in februari met volkswagen polo. Iemand anders mag mijn laadplek hebben.
Ben benieuwd wat het gaat schelen en hoor graag terug of het druk was.
De reis van Nederland naar Oostenrijk is steeds minimaal 14 uur , 1000 km. Inclusief vaak stoppen en laden om de hogere laadsnelheid te halen. Stop eigenlijk iedere 200 km. Voordeel is wel koffie halen, toilet en gelijk weer verder. Dus rond 5 stops.
Kinderen en vrouw klagen al dat het te lang duurt. Laat staan als ik straks steeds 15 min moet gaan wachten omdat het bezet is.
Kortom in februari met volkswagen polo. Iemand anders mag mijn laadplek hebben.
Ben benieuwd wat het gaat schelen en hoor graag terug of het druk was.
De reis van Nederland naar Oostenrijk is steeds minimaal 14 uur , 1000 km. Inclusief vaak stoppen en laden om de hogere laadsnelheid te halen. Stop eigenlijk iedere 200 km. Voordeel is wel koffie halen, toilet en gelijk weer verder. Dus rond 5 stops.
Kinderen en vrouw klagen al dat het te lang duurt. Laat staan als ik straks steeds 15 min moet gaan wachten omdat het bezet is.
Kortom in februari met volkswagen polo. Iemand anders mag mijn laadplek hebben.
Ben benieuwd wat het gaat schelen en hoor graag terug of het druk was.
De reis van Nederland naar Oostenrijk is steeds minimaal 14 uur , 1000 km. Inclusief vaak stoppen en laden om de hogere laadsnelheid te halen. Stop eigenlijk iedere 200 km. Voordeel is wel koffie halen, toilet en gelijk weer verder. Dus rond 5 stops.
Kinderen en vrouw klagen al dat het te lang duurt. Laat staan als ik straks steeds 15 min moet gaan wachten omdat het bezet is.
Kortom in februari met volkswagen polo. Iemand anders mag mijn laadplek hebben.
Ben benieuwd wat het gaat schelen en hoor graag terug of het druk was.
Als ik moet kiezen tussen een Tesla met AP (en een eventueel risico op wat extra wachttijd) of een Polo, dan zou ik het wel weten Mijn afweging zou dan worden: ga ik met de Tes of met TransaviaIk denk dat TheDoc eigenlijk het comfort van de Polo wil maar dat hier niet durft te zeggen.....
De reis van Nederland naar Oostenrijk is steeds minimaal 14 uur , 1000 km. Inclusief vaak stoppen en laden om de hogere laadsnelheid te halen. Stop eigenlijk iedere 200 km. Voordeel is wel koffie halen, toilet en gelijk weer verder. Dus rond 5 stops.
Kinderen en vrouw klagen al dat het te lang duurt. Laat staan als ik straks steeds 15 min moet gaan wachten omdat het bezet is.
Kortom in februari met volkswagen polo. Iemand anders mag mijn laadplek hebben.
Ben benieuwd wat het gaat schelen en hoor graag terug of het druk was.
Zo, jij in een Peugeot station en wij lekker in een Tesla! Dank je voor je opoffering
Absoluut mee eens. Ging vroeger altijd met BMW 3 serie, nu voor 2e keer met M3 AWD. Klopt dat je er ongeveer 2 uur langer over doet, maar zo ontzettend veel ontspannener, niet te vergelijkenJa, en dan sta je daar, 2 uren vroeger en bekaf.
Ja, en dan sta je daar, 2 uren vroeger en bekaf.