Black Panther
Member
TOP!,...gelijk doorgegeven, bedankt ervoorDat is 9000000-W2-A Sonic Carbon.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
TOP!,...gelijk doorgegeven, bedankt ervoorDat is 9000000-W2-A Sonic Carbon.
Alloygators zullen niet gauw de band leeg laten lopen. Ik denk eerder aan een schroef of spijker o.i.d.Mijn band rechtsvoor loopt heel langzaam leeg, ongeveer 0,6 bar/ 24 uur. Kan dit door de alloygator komen? Moet ik langs de bandenshop (euromaster) of langs het SeC?
Dat je maar 5000 km hebt kunnen rijden heeft niks met 'stappen vooruit' te maken, alleen met een slechte uitlijning.Gisteren winterset klaargemaakt, zilveren 20 inch satin black laten spuiten en Goodyear UG erom, erg stille band.
Liet ook even mijn huidige 22 inch opmeten en wat schept mijn verbazing, 1,5 mm eraf bij 22000 km. Staan gewoon nog op 6,5 mm. Dat terwijl ik toch goed doorrij.
Dat is andere koek dan bij mijn S, zonder echt veel tussensprintjes etc waren deze na 5000 km totaal op.
Ook daarbij gaat het schijnbaar met stappen voorruit
Wel alvast een nieuwe set Nokian WR A4 in 19” besteld. Volgende week op de velgen laten monteren en dan zien we wel wanneer ze op de auto gaan.De mussen vallen dood van het dak.
Toch maar winterwissel ingepland eind november. Raar seizoen nu.
Wie heeft de winterbanden er al op of de wissel gepland?
Mijn zoon. Hij heeft de winterbanden er de hele zomer op gehad. Zijn argument:'Dan liggen ze er alvast maar om'.De mussen vallen dood van het dak.
Toch maar winterwissel ingepland eind november. Raar seizoen nu.
Wie heeft de winterbanden er al op of de wissel gepland?
Mijn zoon. Hij heeft de winterbanden er de hele zomer op gehad. Zijn argument:'Dan liggen ze er alvast maar om'.
Heeft wel een X maar auto's interesseren hem totaal niet
De mussen vallen dood van het dak.
Toch maar winterwissel ingepland eind november. Raar seizoen nu.
Wie heeft de winterbanden er al op of de wissel gepland?
De mussen vallen dood van het dak.
Toch maar winterwissel ingepland eind november. Raar seizoen nu.
Wie heeft de winterbanden er al op of de wissel gepland?
Alloygators zullen niet gauw de band leeg laten lopen. Ik denk eerder aan een schroef of spijker o.i.d.
M.i. eerst daarop controleren en dan even langs de bandenboer.
Alloygators zien er in mijn ervaring bij de juiste montage strak uit. Alleen het ‘slotje’ licht er wat bovenop, maar dit zie je niet bij het rijden. Wanneer je een paar keer goed de stoep geraakt hebt kun je de alloygator los rijden, dan wordt het tijd voor een nieuwe. Zo zag ik laatst iemand met een rode half loshangende alloygator. Geen gezicht, maar goedkoper op te lossen dan een velgrevisie.Heeft iemand een foto van alloygators, maar dan niet “portrait” maar schuin. Ik meende een te zien rijden, en dat zag er wiebelig uit. Is het wel strak van opzij? Of was dit een goedkope variant?
Paul, volgens mij kun je beter laten repareren met een (soort) prop vanaf de binnenzijde. Zo'n veter lijkt mij meer een lapmiddel voor nood...Ik moest er gisteren ook aan geloven. Toen we om half tien in Beaune in de auto stapten had ik rechtsachter nog maar 2,1 bar. Toch maar rustig doorgereden. 20 kilometer moest kunnen. Vanochtend was het gezakt naar 1,3 bar. Met een sukkelgangetje ben ik naar een lokale garage gereden. Die heeft de schroef eruit getrokken en er een veter ingestopt. Kosten: 14,50
Een reparatie van binnen uit, ze gebruiken daarvoor een soort paddenstoeltje, is inderdaad veiliger. De druk van binnen uit drukt het paddenstoeltje vaster. Een veter die er van buitenaf ingeperst wordt moet vulcaniseren met het rubber van de band.Paul, volgens mij kun je beter laten repareren met een (soort) prop vanaf de binnenzijde. Zo'n veter lijkt mij meer een lapmiddel voor nood...
We gaan het zien. De banden zijn toch al toe aan vervanging. Er zit niet heel veel profiel meer op.Paul, volgens mij kun je beter laten repareren met een (soort) prop vanaf de binnenzijde. Zo'n veter lijkt mij meer een lapmiddel voor nood...