Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Waar is mijn vorige Tesla?

This site may earn commission on affiliate links.
Inmiddels zijn er al veel Tesla’s weer ingeruild of rechtstreeks verkocht.
Het lijkt mij leuk om oude en nieuwe eigenaars met elkaar in contact te brengen.

Wie is nu de eigenaar van mijn vorige Tesla MS90D in titanium kleur met kenteken JF-833-J
3725EB92-97EF-46C1-A9AA-05B89A729653.jpeg
380E03A9-EA2E-4B6A-A70F-45A6269D56B8.jpeg
 
  • Like
Reactions: LaurensH
Iemand van hier in onze:

Model S wit 5-SVF-63
Model S Red JD-968-D
Model X zwart NF-341-Z
Model S zwart KX-582-H

Alle auto's rijden nog in NL; benieuwd bij iemand van hier? Vooral de P85 van 2013 zou nog wel eens terug op het nest mogen komen.......
 
  • Like
Reactions: Jelger and Xfrank
Iemand van hier in onze:

Model S wit 5-SVF-63
Model S Red JD-968-D
Model X zwart NF-341-Z
Model S zwart KX-582-H

Alle auto's rijden nog in NL; benieuwd bij iemand van hier? Vooral de P85 van 2013 zou nog wel eens terug op het nest mogen komen.......
Zijn er nu inderdaad zo weinig mensen op dit forum die nieuwsgierig zijn naar de nieuwe eigenaar van hun vorige Tesla of juist de vorige eigenaar willen weten?
 
Kan Leas plan dit dan niet voor je regelen?
Vast wel maar aangezien ik de firma verlaten heb, zou ik veronderstellen dat de fleet manager dit wel een beetje met de leasingmaatschappij zou regelen. Ik bedoel maar, diegene die er nu met rijdt, moet toch ook inloggen bij Tesla om z’n Visa te koppelen voor de SUC. Ik ben nog eens snel gaan zien op tesla.com en het enige dat ik kan doen en zie is de optie ol een wagen toe te voegen en ik heb ook nog toegang tot mijn facturen maar voor de rest zie ik geen auto.

ik ben nu wel zo sportief geweest om de app te deïnstalleren maar ik zou best vervelend kunnen doen 🤭