pvh
Active Member
Ik stond wel gewoon stil hè, midden in de nacht in Duitsland met 3 man in de auto, door een bekend probleem waar ze geen tijd voor hadden.
Dat gaat voor mij echt verder dan groeipijn. Het kostte met flink wat moeite om die andere twee mee te krijgen in het idee dat het prima is om 1,5 uur langer over de reis te doen met de tesla. Waren ze na de heenweg net overtuigd, heb ik dit op de terugweg. Slechte PR is minstens zo'n groot risico voor de beurskoers als stagnerende verkoop Dus ik ben dol op het bedrijf en nog doller op mijn Tesla, maar hier laten ze gewoon een steek vallen.
Voor diegene die zich het nog kunnen herinneren, afgelopen zomer... Ik stond dus stil in Frankrijk met een enorme hel die volgde. Ik kan er dus wel over meepraten denk ik zo.... Maar direct na mijn episode heeft Tesla de richtlijnen vwb de "klonk" direct aangepast en niemand mocht meer verder ermee, moest direct gerepareerd worden bij anderen. Ook hebben ze enorm hun best gedaan om snel een nieuwe drive train te regelen, en ze hebben mijn S 700km verderop gebracht ipv naar Parijs omdat mijn vakantie adres daar in de buurt was... Ook hebben ze na mijn ervaringen de service op weekend, en feestdagen aangepast, want ik was blijkbaar de eerste die de ramp die Frankrijk heet op deze manier moest meemaken. En geloof me, ik was "not ammused" en ook bij mij hebben ze wel een steekje of twee laten vallen. Maar dan kan ik 2 dingen doen... Gaan zeuren over hoe slecht het wel niet was tegen iedereen die het horen wil, of eerlijk en kritisch het gesprek met Tesla aangaan en eens zien of ze me serieus nemen... En dat laatste heb ik gedaan en serieus hebben ze het zeker genomen. Van fouten moet je leren, en niet negeren. Ik ben dan ook van mening dat ze de fouten niet negeren, en nu roeien met de befaamde riemen die ze hebben en leren hiervan, om de service nog verder te verbeteren.
Ik als individu voelde mij in Frankrijk de meest gefrustreerde, onrecht aangedane en best wel zielig voor me zelf voelende persoon die er op dat moment op de wereld was... Ja, ik stond daar gestrand, zonder hulp, gedoe met bagage, taxi's vervoer, vervangend vervoer.. alles liep verkeerd.... Feit was dat het gewoon niet anders was op dat moment... Slikken en weer doorgaan. Achteraf relativeren en concluderen dat het ronduit klote was, maar geen moment gevoeld dat er onwil, onkunde of onbegrip vanuit Tesla was, maar wel onbekend... en daarna niet onderkent en dus nogmaals, mijn ervaringen zijn door hen gebruikt om mogelijk deze ellende voor andere mede Tesla rijders in de toekomst te voorkomen.