You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
klopt: een belachelijk kleine batterij zelfs: slechts 22 kWh bruikbare capaciteit. Na 107.000km nog altijd in topvorm trouwens.
Wat ik bedoel is dat je van een auto uit het bovengamma zou mogen verwachten dat het die technologie ook gebruikt.
De SR+ Model 3 komt uit Shanghai. De LR Model 3 komen nog altijd uit California
De SR+ (die dus uit Shanghai komt) zou ook geen warmtepomp hebben (dat stond toch duidelijk aangegeven op de zweedse site van Tesla een week geleden)
Indien je een model 3 wilt configureren in de VS, staat de warmtepomp vermeld. Indien je dat in Europa doet niet...
Hij test met een pre-heated auto wat het verbruik dan is. Ik had al een comment geplaatst dat je juist de warmte pomp vergelijking moet doen na een nacht afkoelen. Daar zou je de grote voordelen van de warmtepomp moeten zijn.
Uitstekende korte video over het warmtemanagement in de Model 3.
En nou eindelijk eens iemand die niet een video van een uur of langer maakt, maar het gewoon in een kwartiertje helder uitlegt.
Uitstekende korte video over het warmtemanagement in de Model 3.
En nou eindelijk eens iemand die niet een video van een uur of langer maakt, maar het gewoon in een kwartiertje helder uitlegt.