You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ursula heb ik nog nooit op iets anders kunnen betrappen dan een twijfelachtige integriteit, dus het zal ongetwijfeld zo gaan als je zegt.Andere merken zijn flink aan het lobbyen bij de EU om Chinese EV's zwaarder te belasten, maar blijkbaar vallen alle chinese made EV's daar onder, dus ook Tesla zou dan te maken krijgen met hogere importtarieven.
Ursula snapt het niet helemaal, China gaat regeren en dan verkopen de Europese autobouwers straks helemaal niks meer in China en mogen wij straks alleen nog veel te dure europese EV's kopen.
Incompetent? Je vergeet dat ze Duitse is, en waar zitten ook al weer de grote belangen van de Europese autoindustrie?Ursula heb ik nog nooit op iets anders kunnen betrappen dan een twijfelachtige integriteit, dus het zal ongetwijfeld zo gaan als je zegt.
Wat een incompetent mens is dat zeg…
Dan verzinnen ze nog wel weer iets anders tegen die tijdHet is toch de bedoeling dat Giga Berlin op termijn ook de M3 gaat bouwen? Dan zijn er toch gewoon Europese 3/Y's te krijgen.
Dumpen mag niet zeg je, maar hoe kan het dan dat een ID3 daar iets van 16/17 k dollar kost?zorg gewoon dat de chinezen hier productiecapaciteit installeren. werkgelegenheid verschaffen en de Europese regels in acht nemen. Men moet hier inderdaad niet enkel komen dumpen. Dat mogen Europese merken trouwens ook niet in China zonder kapot belast te worden.
Dumpen mag niet zeg je, maar hoe kan het dan dat een ID3 daar iets van 16/17 k dollar kost?
Ik zou als half Duitser graag willen geloven dat iedere Duitser competent is, maar dat is helaas niet zo.Incompetent? Je vergeet dat ze Duitse is, en waar zitten ook al weer de grote belangen van de Europese autoindustrie?
Dat is nog steeds veel geld voor zo’n auto.Dumpen mag niet zeg je, maar hoe kan het dan dat een ID3 daar iets van 16/17 k dollar kost?
Daarom verkoopt MG ook zo goed in de UKStiekempjes gaan ook grote Europese bedrijven protectionistisch doen, het bedrijf waar ik werk wil alleen nog maar Europese auto's (ze vergeten dat Volvo Chinees is). Ze zijn goed voor naar schatting een paar honderdduizend leaseauto's.
Als je er niet van kan winnen dan ga je met ze meedoen.
alternatief is dat hier de autoindustrie in zwaar weer komt.