You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jaja, F.
De geachte forumleden bedoelden kWh, waar zij kW schreven.
Vroeger, toen er nog reputatiepunten waren, konden de moderatoren die ‘afpakken'.
Nu die punten er niet meer zijn, rest slechts de schandpaal. Dit vereist wel een dorpsbeul voor de toepassing daarvan.
Wie de schoen past, trekke hem aan.
Wat een lullige opmerking.Is your Mother Proud of you now ?
Mee eens. Moeten we niet doen.Wat een lullige opmerking.
Maar het is wel waar! NEDC slaat nergens op, WLTP is een stuk beter.Dit artikel is geen promotie voor EV.....
(overigens heeft onze Zoe Q210 - de naam vermeldt het zelfs - met een NEDC van 210 km in de praktijk ook slechts een gemiddeld bereik van rond de 135 km)
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1346603/accu-elektrische-auto-veel-eerder-op
onderzoek van Test Aankoop Belgie www.test-aankoop.be
Elektrische wagens: hoe autonoom zijn ze nu echt?
Ik ben erg benieuwd wat voor praktisch bereik van de Tesla Model 3 kan worden verwacht....
Dit artikel is geen promotie voor EV.....
(overigens heeft onze Zoe Q210 - de naam vermeldt het zelfs - met een NEDC van 210 km in de praktijk ook slechts een gemiddeld bereik van rond de 135 km)
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1346603/accu-elektrische-auto-veel-eerder-op
Elektrische wagens: hoe autonoom zijn ze nu echt?
Ik ben erg benieuwd wat voor praktisch bereik van de Tesla Model 3 kan worden verwacht....
Dit artikel is geen promotie voor EV.....
(overigens heeft onze Zoe Q210 - de naam vermeldt het zelfs - met een NEDC van 210 km in de praktijk ook slechts een gemiddeld bereik van rond de 135 km)
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1346603/accu-elektrische-auto-veel-eerder-op
onderzoek van Test Aankoop Belgie www.test-aankoop.be
Elektrische wagens: hoe autonoom zijn ze nu echt?
Ik ben erg benieuwd wat voor praktisch bereik van de Tesla Model 3 kan worden verwacht....
Model 3 zal met zijn 75kWh accu (zeg 71kWh bruikbaar) met 19kWh/100km ongeveer 370km komen alvorens hij leeg is.
De Amerikaanse EPA norm is veel realistischer. De 310 mijl (500km) van de Model 3 Long Range is op de EPA norm gebaseerd. En zelfs op verzoek van Tesla verlaagd van 320 naar 310 mijl. Dus reële kans dat je daar aardig in de buurt komt.
Ook Tesla adverteert met NEDC waardes in NL, dus ook Tesla doet het verkeerd.Ze moeten niet op de constructeurs schieten. Die moeten volgens de norm publiceren. Tesla zet er meteen een calculator bij dei het verbruik heel realistisch aangeeft, afhankelijk van snelheid, temperatuur en uitvoeringstype.
Toch nog 130 km verschil...
(Voor sommingen net het verschil al dan niet long range te kiezen... sommigen zullen long range bij 500 km afwijzen, niet nodig, maar bij 370 km...zullen ze niet heel veel km meer willen inleveren..)
Heren allesweters, het spijt mij dat ik u op uw eenheden tenen heb getrapt met mijn opmerking over uw trotse moeder.Is your Mother Proud of you now ?
Dat durf ik zelfs niet op te merken !Sorry hoor,
Je bedoelt waarschijnlijk 'ipv kW' .
Kleine k van kilo en grote W van Watt.
Tesla doet het niet verkeerd. De NEDC waarden zijn de enige die volgens mij mogen gebruikt worden in officiële specs.Ook Tesla adverteert met NEDC waardes in NL, dus ook Tesla doet het verkeerd
Heren allesweters, het spijt mij dat ik u op uw eenheden tenen heb getrapt met mijn opmerking over uw trotse moeder.
Ik vind dat er niet zo sterk gereageerd hoeft te worden als iemand, nu ik en straks een ander, vergeet om kWh te noemen i.p.v. Kw. Ook dat gedrag ontneemt meerdere forum leden de lust om te posten.
Sorry hoor,
Je bedoelt waarschijnlijk 'ipv kW' .
Kleine k van kilo en grote W van Watt.
Dat durf ik zelfs niet op te merken !