Of stilstaande achteruitgang?Dit heet de wet van de remmende voorsprong.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Of stilstaande achteruitgang?Dit heet de wet van de remmende voorsprong.
Nee, geen achteruitgang. Ze gaan namelijk met 'Over The Air' updates een beetje vooruit.Of stilstaande achteruitgang?
The big revolution comes with the cars becoming updatable and upgradable. When we have the operational system in the car, you will receive an update to your system every year or so.
Today, we don’t talk to customers [directly]. But we think differently [than] Tesla. We think we can do it together with our dealers and share the data to provide even better service.”
Eén keer per jaar een update? En lekker doorgaan met dealers?
Dit heet de wet van de remmende voorsprong.
Precies, dit was interessant om lezen : "He admitted that not everyone is happy about the decision, with particular reference to the automaker’s dealer network." Dealers en OTA updates gaan niet goed samen, dus moet VW schipperen (en beginnen ze dus al met een straatlengte achterstand)
En dan deze op de koop toe:En nu jagen ze ook nog de Duitse die-hard automobilisten (en ook daarbuiten) tegen zich in het harnas. Zouden ze moedwillig..... ?
View attachment 265986
Ach, die trekhaak..Wij zijn op zoek naar een 2de elektrische auto naast de Tesla voor korte lokale ritten. Een eis is wel dat er een fietsendrager op kan om de kinderen met fiets ergens op te kunnen pikken. Alleen bij de VW e-up kan ik die optie in de lijst terug vinden, bij andere merken moet het dan zo'n achterklep systeem worden waar ik niet erg trek in heb, lastiger fietsen op-af en meer tijd om systeem te bevestigen. Weet iemand nog een alternatief?
Hmm: "freie Bahn fuer freie Buerger!" is volgens mij nog steeds een populaire leus in de BRD.En nu jagen ze ook nog de Duitse die-hard automobilisten (en ook daarbuiten) tegen zich in het harnas. Zouden ze moedwillig..... ?
View attachment 265986
Baseer je jezelf maar niet teveel op die brochure. Zou gerust een fout kunnen zijn toen ze die brochure copy-pasten voor de e-UP.Wij zijn op zoek naar een 2de elektrische auto naast de Tesla voor korte lokale ritten. Een eis is wel dat er een fietsendrager op kan om de kinderen met fiets ergens op te kunnen pikken. Alleen bij de VW e-up kan ik die optie in de lijst terug vinden, bij andere merken moet het dan zo'n achterklep systeem worden waar ik niet erg trek in heb, lastiger fietsen op-af en meer tijd om systeem te bevestigen. Weet iemand nog een alternatief?
Wij zijn op zoek naar een 2de elektrische auto naast de Tesla voor korte lokale ritten. Een eis is wel dat er een fietsendrager op kan om de kinderen met fiets ergens op te kunnen pikken. Alleen bij de VW e-up kan ik die optie in de lijst terug vinden, bij andere merken moet het dan zo'n achterklep systeem worden waar ik niet erg trek in heb, lastiger fietsen op-af en meer tijd om systeem te bevestigen. Weet iemand nog een alternatief?
Wat ik van het verhaal in de diverse publicaties heb begrepen (en ook elders) is dat Panasonic voornamelijk de rechten heeft voor de cellen die nu in Model S en X worden gebruikt maar dat de nieuwe cellen binnen de fabricage van Tesla gaan vallen met een afnemend belang voor Panasonic. Panasonic is een erg winstgericht bedrijf (3 miljard per jaar) en dat betekent gewoon dat het goedkoper kan. Het zal niet zo zijn dat Panasonic uit beeld zal gaan op korte termijn maar wel verwacht ik dat, net als met Mobileye en Nvidia, Tesla ook dit uiteindelijke volledig in eigen huis zal gaan krijgen omdat ze de deskundigheid inmiddels wel in huis hebben net als de ervaring. Ze maken steeds meer delen zelf omdat dat goedkoper is en de prijs van batterijen is erg belangrijk voor het succes van een EV.
Voor Panasonic is het altijd goed om rond te blijven kijken.