Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat de andere automerken doen

This site may earn commission on affiliate links.
Meer tl;dc ? Gewoon klikken, dan hoor je het meteen. Ik hou er ook niet van als mensen gewoon video's dumpen in een forum, maar als iemand de tijd neemt de video in te starten bij het relevante deel kan ik dat wel waarderen.
Bedankt voor de tip! Video start bij mij op t=0. Met FF naar 480secs zie ik Sherpa mode. Iets met de klima en een snelheidsbegrenzer. Kan iemand uitleggen wat er briljant is?
 
Moet ik nu echt 17 minuten kijken om te zien wat jij denkt dat briljant is? Als je het iets concreter kan maken zou dat fijn zijn.
Bij mij opende de video open net op het moment waar het over ging. Ergens rond minuut 8.

En ja, je kan het ook omschrijven maar dan denk je dat het niet interessant is en ga je sowieso niet klikken.

Ik vind het knap gedacht, en past er wel bij. In vergelijking zijn de concurrenten inderdaad saai, zelfs Tesla.

Moest ik niets geven om autopilot, een ruime wagen en kilometers vreten, zou zo een 500 met het dakje open heerlijk bij me passen. Maar FCA beweert dat er ook voldoende level 2 autonomie in zou zitten dus ben wel benieuwd.

En inderdaad, door de manier van presenteren ben ik terug gegaan en heb ik de hele film gezien.