Dat is het Wooter. In 2017 en 2018 en 2019 en 2020 en waarschijnlijk ook in 2021 had en heeft je X nog steeds geen goed werkende autowipersIn 2017 had je X zelfs nog geen autowipers.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat is het Wooter. In 2017 en 2018 en 2019 en 2020 en waarschijnlijk ook in 2021 had en heeft je X nog steeds geen goed werkende autowipersIn 2017 had je X zelfs nog geen autowipers.
In 2017 had je X zelfs nog geen autowipers.
Met cameras en sensoren aan alle kanten ligt het probleem bij de bestuurder denk ik.
Ik heb nog nooit problemen gehad. Ook nooit gecheckt op voorhand. Zelfs niet in Portofino in een private parkeergarage die ooit op de verkeerde temperatuur moet gewassen geweest zijn.
Klopt dat was “in ontwikkeling”, “maar wordt binnenkort op uw auto geïnstalleerd” hoorde ik de verkoper nog zeggen.In 2017 had je X zelfs nog geen autowipers.
Als je een component voor meerdere toepassingen geschikt kan maken en daarmee het aantal aan te sturen componenten reduceert dan is dat winst op de lange termijn. Al die kleine componenten hebben allemaal een aansluiting nodig en communicatie. In een productieproces waarbij vele auto's van de band rollen kunnen deze "verbeteringen" flink bijdragen in de kostenreductie. Is goedkoper ook echt goedkoper?Klopt dat was “in ontwikkeling”, “maar wordt binnenkort op uw auto geïnstalleerd” hoorde ik de verkoper nog zeggen.
Als je het via een camera laat werken, moet je wel een verrekt goeie lens hebben die op die korte afstand kan scherpstellen in het donker.
Snap eigenlijk niet waarom een “oud” en beproefd (goedkoper) concept van een regenensor, wat ik al in mijn Seat Leon uit 2003 had, niet is toegepast.
De kunstmatig intelligente regensensor, waarmee Tesla zou laten zien dat het als tech bedrijf niet alleen jaren voor loopt op de dinosauriërs van de auto-industrie maar ook de tech leider is in het benutten van de data van de miljoenen Tesla voertuigen voor het trainen van een zelf ontwikkeld neuraal netwerk, wordt hier afgeserveerd naar het lijstje Dingen die ik niet ga missen als mijn volgende auto een ICE wordt.Als je een component voor meerdere toepassingen geschikt kan maken en daarmee het aantal aan te sturen componenten reduceert dan is dat winst op de lange termijn. Al die kleine componenten hebben allemaal een aansluiting nodig en communicatie. In een productieproces waarbij vele auto's van de band rollen kunnen deze "verbeteringen" flink bijdragen in de kostenreductie. Is goedkoper ook echt goedkoper?
Het is niet te ontkennen dat vooruitgang niet gepaard gaat met een aantal stappen terug voordat de vooruitgang geboekt wordt...als deze geboekt wordt.De kunstmatig intelligente regensensor, waarmee Tesla zou laten zien dat het als tech bedrijf niet alleen jaren voor loopt op de dinosauriërs van de auto-industrie maar ook de tech leider is in het benutten van de data van de miljoenen Tesla voertuigen voor het trainen van een zelf ontwikkeld neuraal netwerk, wordt hier afgeserveerd naar het lijstje Dingen die ik niet ga missen als mijn volgende auto een ICE wordt.
Eén van mijn favoriete EV’s is de VW E-up, voelt exact hetzelfde dan de ICE versie, je moet de sleutel omdraaien om te starten, handrem afzetten, en dan de versnellingshendel in D zetten om te vertrekken. Ruitenwisser met regelbare intervalstand via een schakelaar op de hendel.
Autoradio die doet denken aan een exemplaar van de jaren 90.
En dat rijdt goed, stabiele wegligging en bovenal zuinig. 200 km om een 32 kwh batterij.
Dus het hoeft geen fancy high tech te zijn. Hoewel ik m’n model 3 ook erg waardeer.
...Wat ze overigens mooi vind en mist in de Tesla is:
Head Up Display . (ze lest in een BMW )
Helemaal mee eens. Heb er dan ook 1 gekocht afgelopen maand. Mijn kids zijn er helemaal blij mee. Rijdt super en simpel. Mijn dochter kwam 2e kerstdag terug na een dienst uit Rotterdam met 138 km op de teller en had er nog 125 km over!Eén van mijn favoriete EV’s is de VW E-up, voelt exact hetzelfde dan de ICE versie, je moet de sleutel omdraaien om te starten, handrem afzetten, en dan de versnellingshendel in D zetten om te vertrekken. Ruitenwisser met regelbare intervalstand via een schakelaar op de hendel.
Autoradio die doet denken aan een exemplaar van de jaren 90.
En dat rijdt goed, stabiele wegligging en bovenal zuinig. 200 km om een 32 kwh batterij.
Dus het hoeft geen fancy high tech te zijn. Hoewel ik m’n model 3 ook erg waardeer.
Dus je wilt eigenlijk vasthouden aan de nostalgie van een ICE, inclusief de nadelen. Mogen de ramen wel elektrisch bediend zijn of geef je de voorkeur aan een slingerhendel?
Helemaal mee eens. Heb er dan ook 1 gekocht afgelopen maand. Mijn kids zijn er helemaal blij mee. Rijdt super en simpel. Mijn dochter kwam 2e kerstdag terug na een dienst uit Rotterdam met 138 km op de teller en had er nog 125 km over!
Wat ik niet ga missen: Dat er hele bossen worden opgestookt zodat ik met een groen gevoel van Amsterdam naar Utrecht op en neer kan rijden.
Mobilisation for the Environment - Houtstook ecologische ramp
Het rijden op olie is letterlijk biomassa die miljoenen jaren lang zijn gecomprimeerd tot hoog-energetische carbon rechtstreeks opstoken.Wat ik niet ga missen: Dat er hele bossen worden opgestookt zodat ik met een groen gevoel van Amsterdam naar Utrecht op en neer kan rijden.